OFF-TOPIC: oportunitate de job pe unix scripting in cluj

Dan Craioveanu

to kiwi...@googlegroups.com
salut,

imi dau seama ca mesajul nu e pe tema de kiwi linux, dar e singura lista pe care stiu ca e posibil sa fie oameni interesati de acest job.

descrierea si persoana de contact sunt in documentul atasat.

mersi de atentie!

Dan Craioveanu
IT Infrastructure_Unix.doc

Jani Monoses

to kiwi...@googlegroups.com
Salut Dan,

cjlug e mai activ, poti incerca acolo cu mai mult succes :)

https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!forum/cjlug