Directie Kiwi

Jani Monoses

to kiwi...@googlegroups.com
Toate raman ca si pana acum - nume de versiuni, arhive, pachete default.
Nu punem pachete ce nu sunt in arhiva oficiala cu cateva exceptii ca si pana acum din PPA Kiwi.
Orice efort de imbunatatire Kiwi sa se concentreze in directia asta.
E probabil ca ramane gnome-classic.

De ce e nevoie:
 testat din timp - natty /gnome-classic de pe acum, testat cand vor fi ISOuri prerelease Kiwi
 taskuri
 - facuta o lista de multimedia online si offlie si ce trebuie preinstalat sa mearga toate din prima - asta
era si pana acum i Kiwi dar poate sunt scapari. Player ramane VLC cel mai probabil.
 - lucrat la traduceri Ubuntu/GNOME sa fie cat mai aproape de 100%
 - fixat si testat Wubi din timp. Nu a fost in 10.08 din lipsa de timp.
 - Vazut daca LibreOffice e tradus si ajutat daca mai sunt lipsuri.

Jani

ropetili

to kiwilinux
Trebuie aduse mici modificari de nume, zic eu la Ubiquity si Software
Center.

De ce sa adaugam wubi? Nu este prea folositor..

Lista de pachete se poate propune aici, in public.

LibreOffice este tradus in romana si va fi default in 11.04.

Eu ajut cu Ubiquity, Software Center, Plymouth, tema design si slide
show ubiquity. Si altele daca pot.

Jani Monoses

to kiwi...@googlegroups.com, ropetili
Legat de diferenta de nume am zis si mai demult si e si pe site:

numele e diferit de Ubuntu pentru ca nu putea fi numit XXXXbuntu din causa ca facem modificari  in afara arhivei oficiale.
Deci a fost necesar.
In afara de acest minim de nume diferit si logo/text diferit pe alocuri pentru a se vedea ca nu e 100% Ubuntu, nu intentionez
sa adaug alte schimbari, nu vreau 'brand' separat si alte din astea. Cine se simte acasa in Ubuntu sa fie si in Kiwi si vice versa.

Pentru cei ce vor mai multa libertate+independenta exista Mint.

Jani

2011/3/9 ropetili <robert...@gmail.com>

--
Înainte de a posta citiți regulile listelor de discuții http://ubuntu.ro/comunitate/participa/listediscutii/conduita
Pentru a posta pe acest grup trimiteți un mail la adresa kiwi...@googlegroups.com

ropetili

to kiwilinux
Pai eu asta urmaream sa ajut in kiwi. Sa se diferentieze un pic. Si
aici ma refeream in primul rand la tematica. Dar daca nu esti de
acord, nu e nicio problema.

On 9 mar., 21:37, Jani Monoses <jani.mono...@gmail.com> wrote:
> [...]
> simte acasa in Ubuntu sa fie si in Kiwi si vice versa.
>
> Pentru cei ce vor mai multa libertate+independenta exista Mint.

atman

to kiwilinux
Dragi mei,
Am o mare rugaminte sa punem in viitorul Kiwi Linux Smplayer in loc de
Vlc pt ca are o interfata mai costumizabila adica poti schimba
font,culoare si multe altele mai usor decat in Vlc.O mare rugaminte pt
cei priceputi:pe vremuri in totem player subtitrarea venea pe banda
neagra si asa nu se lua din imagine la film,nu se poate face sa fie la
fel in Smplayer?La partea de Player Audio as opta pt Exaile e mai
simplu.Si va aduc in atentie ceva util:
http://blog.ov1d1u.net/2010/11/tv-maxe.html adica vizualizarea
canalelor TV româneşti transmise de pe diverse site-uri

Rodislav Moldovan

to kiwi...@googlegroups.com
sunt deacord cu jani aici. propun un lucru - haideti sa o luam cate putin si cat mai aproape de realitate. facem versiunea asta dupa ideea clasica kiwi, si dupa aia, daca se primeste totul ok, si formam echipa de lucru - atunci putem incerca sa lansam si ceva gen - linuxmint - cum spune robert

o sa ne fie mult mai usor cu organizarea si impartilrea taskurilor, etc. o sa facem si o lista de contribuitori si atributiile fiecaruia. o sa fie mishto :)

ce ziceti !?
"Love is all around! Enjoy!"
 P Please don't print this e-mail unless you really need to

Rodislav Moldovan

to kiwi...@googlegroups.com
video - optez pentru totem, stie de subtitrare, canale audio, vizualizari, radio, fisiere playlist (pls, m3u, etc..), radio, e super simplu pentru uilizatorii noi si cei existenti, e nativ pe gtk, avand in mare parte doar setari care se utilizeaza, un minus - nu are biblioteca, eu as prefera ceva de acest tip

audio - foobnix sau banshe
as sustine mult exaile`u, dar are niste probleme serioase cu playlisturile si uneori se blocheaza cand scoate cover`u de pe net, si mai ales daca netu la moment e cam incet

torrente - transmission, as propune deluge, pentru ca o fera redenumirea fisierelor, dar uneori ridica procesorul la 100%

internet - firefox

mail - aici nustiu, credca as opta mai mult pentru evolution, e mai avansat si are mai multe, thunderbird`u il folosesc de mult timp dar sunt cam dezamagit de el

ps. poate facem o lista cu poll !? (:

"Love is all around! Enjoy!"
 P Please don't print this e-mail unless you really need to

Oijdhgiusdfhkljhkl Kjutjgyyi

to kiwi...@googlegroups.com
Sunt de parere ca Smplayer este mult mai usor de utilizat si setat ca vlc doar cã nu are encode pentru limba românã ca Vlc.