Va mai fi Kiwi Linux?

cristian

to kiwilinux
Buna Ziua/Buna Seara

Asa cum am scris si in titlu va mai fi o versiune viitoare de Kiwi
Linux - intreb deoarece vreau sa trec pe Linux si pana acuma mi-a
placut cel mai mult Kiwi Linux, Linux Mint si opensSUSE.
Dar as vrea sa raman la Kiwi Linux pentru ca este un produs romanesc.

Multumesc

Leonard Bunciu

to kiwi...@googlegroups.com
Eu folosesc de aprox 2-3 ani kiwi sau ubuntu si sunt foarte multumit! Depinde pt ce il folosesti mai mult, sau ce fel de interfata grafica preferi.

--
Înainte de a posta citiți regulile listelor de discuții http://ubuntu.ro/comunitate/participa/listediscutii/conduita
Pentru a posta pe acest grup trimiteți un mail la adresa kiwi...@googlegroups.com

Cristian Moldovan

to kiwilinux
Am ultima versiune de Kiwi, dar am vrut sa stiu daca se va mai
continua proiectul sau nu.
Multumesc

Leonard Bunciu

to kiwi...@googlegroups.com