Problema internet RDS RCS

mircea gabriel

to kiwi...@googlegroups.com
am de curand net de la rds fiberlink 2.Am si ubuntu ultima versiune si deci am si o problema .E vorba de conectarea la internet .Am incercat toate variantele posibile si imposibile .rezultat...un mare esec.Daca configurez din net manager si introduc datele de la rds se conecteaza incarca doar google.ro,youtube.com (fara sa incarce clipurile )si blogspot.com fara lincuri externe  iar daca in troduc oricare alta adresa sta si se gandeste pana il i-a dracu. De ce se conecteaza doar paginile asta iar sestul stau pe idle? Am incercat si cu faimoasa comanda din terminal cu sudo pppoeconf si am dat yes la toate cu parola si  id si chiar ca nu mai face nimic disparand si iconul  network managerul din bara de sus dupa restart.Ma poate lamurii si pe mine cineva  ?

Rodislav Moldovan

to kiwi...@googlegroups.com
incearca sa setezi dns'u --> 8.8.8.8
"Love is all around! Enjoy!"
 P Please don't print this e-mail unless you really need to

--
Înainte de a posta citiți regulile listelor de discuții http://ubuntu.ro/comunitate/participa/listediscutii/conduita
Pentru a posta pe acest grup trimiteți un mail la adresa kiwi...@googlegroups.com

mircea gabriel