Revigorare Kiwi Linux

Iulian Kov

to kiwi...@googlegroups.com
Constat cu tristete ca e multa liniste pe aici iar proiectul romanesc Kiwi linux parca stagneaza, haideti sa reinvigoram acest proiect.

Eu sunt dispus sa ajut, pot contribuii si pot ceda un cont de gazduire fara limita de spatiu pe o perioada nedeterminata sau pot face rost de unul gratuit pentru acest proiect.

Pot contribuii si direct, am ceva experienta su personalizarile de ubuntu si ma pot implica daca trebuie.

Leonard Bunciu

to kiwi...@googlegroups.com
Eu inca folosesc si kiwi si ubuntu, dar pe un laptop mai vechi am fost nevoit sa trec pe trisquel din cauza resurselor limitate. Singurul mod in care pot ajuta este cu suport pentru incepatori (atat cat ma pricep, nu sunt avansat, dar tinand cont ca folosesc de cativa ani, am invatat o gramada de chestii) si pot expedia gratuit prin posta cd-uri cu kiwi si pot face si un tutorial de instalare printat si atasat in plic.

Înainte de a posta citiți regulile listelor de discuții http://ubuntu.ro/comunitate/participa/listediscutii/conduita
Pentru a posta pe acest grup trimiteți un mail la adresa kiwi...@googlegroups.com
Pentru a vă dezabona timiteți un mail la adresa kiwilinux+...@googlegroups.com
---
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „kiwilinux” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa kiwilinux+...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

Message has been deleted

Leonard Bunciu

to kiwi...@googlegroups.com
Eu am fost foarte placut impresionat de cei de la Trisquel. Au activitate mare si pe canalul de irc, dar si fundatia ceata care da raspunsuri clare in limba romana. Cred ca ceva asemanator ar trebui si pentru kiwi.

În data de 23 iulie 2013, 11:59, Cosmin Saveanu <csav...@gmail.com> a scris:
Repunerea pe roate a unui Kiwi Linux e cu adevarat utila daca exista un scop bine definit si care nu se poate atinge altfel. Am fost foarte entuziast la infiintarea distributiei, dar imi dau seama retrospectiv ca, pentru ca un astfel de proiect sa mearga, ar trebui sa fie suficient de diferit de Ubuntu-ul de baza ca sa fie atractiv pentru oricine si n-ar trebui sa fie limitat la limba romana. Ori asta necesita investitii foarte importante, de timp si competente, cum e cazul, de exemplu cu Linux Mint. Contribuind la traduceri in romana sau la imbunatatirea ergonomiei unora dintre programele distribuite cu Linux mi se par tinte mai usor de atins si utile. Inclusiv raspunsuri la intrebarile unor colegi incepatori mi se par foarte utile - daca nu exista alte grupuri pentru asta deja.