kérdés

Robert

to kindle.forum
Üdvözlet a fórum szerkesztőinek!
Két hete jött meg a kindle3-om, teljesen beleszerettem. Annyi
problémám van csak vele, h nem tudom használni a beregisztráláskor
kapott amazonos email címemet. Küldtem nekik csatolva egy pdf fájlt
átkonvertálásra, de semmi válasz. Megadtam az amazon honlapján az
email címemet is, de nem jártam sikerrel.
Köszönöm a segítséget előre is!
Üdvözlettel
Farkas Róbert

Bence Szabó

to kindl...@googlegroups.com
pdf-et nem, csak doc-ot konvertál...
 pdf ből doc meg egy nagy xar.

Milyen könyv kellene? mert van nekem jópár, megnézem tudok e segíteni..

Szabó Bence
szab...@gmail.com
30/394-7117

______________
http://www.flickr.com/photos/b3nk3

avalo

to kindle.forum
pdf-et is konvertál, csak be kell írni az e-mail tárgy sorába a
convert szót. Én napi szinten használom, és működik. Szerintem valami
elírás lehet az e-mail címekben.
Kicsit több adat kellene:

wifin vagy 3g-n próbáltad?

Az e-mail cím x...@kindle.com vagy x...@free.kindle.com?

Ezt olvastad?

http://kindle3hu.blogspot.com/search/label/doc

Üdv,

Botykai Zsolt

to kindl...@googlegroups.com
On Thu, Jul 14, 2011 at 03:23:22AM -0700, Robert wrote:
> [...]
> átkonvertálásra, de semmi válasz. Megadtam az amazon honlapján az
> email címemet is, de nem jártam sikerrel.

Hol adtad meg a mailcímedet (ami biztosítja, hogy küldhetsz arról
a mailcímről)?

Itt kell:
https://www.amazon.com/gp/digital/fiona/manage?ie=UTF8&ref_=sv_kinc_8&#pdocSettings

Milyen címre küldted a PDF-et?

Itt megnézheted, hová kell:
https://www.amazon.com/gp/digital/fiona/manage?ie=UTF8&ref_=sv_kinc_8&#manageDevices

Általában: felhasználói email első (@ előtti) része, plusz
@free.kindle.com.

Részletes leírás:
http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/ref=hp_k3land_trans_pdocs?nodeId=200505520#email

Ha ezek mind stimmelnek, javaslom a support megkérdezését:
https://www.amazon.com/gp/help/browse-form-dispatch/dispatch.html/ref=hp_ss_comp_cu?ie=UTF8&nodeId=508510

(Nekem eddig minden átjött...)

Üdv,
Zsolt

Ágoston Péter

to kindl...@googlegroups.com
Hmm, ezt a pdf konvertálást én sem ismertem, köszi!

Ágoston Péter