Kindle keyboard

Atsika

to kindle.forum
Sziasztok!!

Ismerősömtől kaptam egy kindle keyboard-os ebook olvasót!!
A Problémám, hogy 9 hónapig pihent a szekrényében és most nem akar
bekapcsolni sem...
Előéletéről nem tudok semmit!!
Ha töltőre rakom, akkor csak a sárga led világít, 1 órás töltés után
sem akar zöldre változni, illetve ha lehúzom akkor sem lesz zöld a
led!!
Gépre kötve is tölt, de nem csinál semmit, valami illesztődrivert
keres a neten, de nem talál semmit....nem is látom a tartalmát...

Nem reagál semmire....

Tudtok valami tippet adni??
Akksi probléma lenne, ha vennék az ebay-ről s kicserélném megoldódna a
probléma???

kindle hype

to kindle.forum
Szia Atsika!

Lehet, hogy nagyon ciki amit kérdezek, de semmi más nem jut az
eszembe: próbáltad már hosszan elhúzva a bekapcsoló reteszt boot-
olásra bírni az olvasót? Ha ez sem használ lehet, tényleg akku
probléma.

Lukács Zoltán

to kindl...@googlegroups.com
Az egyik kindle-vel hasonló helyzetben vagyok. Az nem állt hónapokig, rendszeresen használtam, viszont ugyanezt produkálja. Töltőre dugva kb 1 órán át világít a sárga led. 1 óra után ez elalszik és nem világít a szokásos zöld. Gépre dugva pedig hibaüzenet, hogy nem ismeri fel. Az akku (eddig) erős volt, most pedig semmire sem hajlandó reagálni. A neten található újraindítási gyógymódok közül egyikkel sem sikerül feléleszteni. Szétszedtem, de nem találtam benne látható sérülést. Kimérem majd az akkut, hátha valami miatt elszállt a kapacitása. (3 hete járt le a garanciája)
A te olvasódnál elképzelhető, hogy az akku már alulról olvassa a könyveket. A Li-ion, Li-po akkuk egyik érzékeny pontja a lemerülés. Ha teljesen lemerülnek és hónapokig, vagy akár évekig állnak így, elképzelhető, hogy a kapacitása szinte nullára csökkent. Dolgozunk más eszközökben található, de hasonló rendszerű akkuk cseréjével, a problémás esetek 90 %-a úgy kezdi, hogy "tavaly óta a szekrényben volt lemerülve". Természetesen elképzelhető, hogy üzemképes a készülékedben lévő akku, de ennyi állás után sajnos nagy az esélye, hogy ha be is kapcsol, annyira lecsökkent a kapacitása, hogy a szokásosnál jóval sűrűbben kell tölteni.

Phoenix

to kindle.forum
Hello!

Osztom az előttem szólok véleményét!
Sajnos elképzelhető, hogy az akku tönkrement.
Még mielőtt új vásárlásba fognál, egy dolgot megpróbálhatsz még.
Hálózati töltőről (NEM PC USB!) kezd el tölteni, amíg zöldre nem vált
a LED, de max. 2 napig.
Ha nem sikerül életet lehelni bele, akkor rendeld meg az új aksit

Phoenix

Kindle

to kindl...@googlegroups.com
Egyetértek Phoenixel! Valahol itt olvastam hasonló problémáról.

piramid48

to kindl...@googlegroups.com, attila.vegh...@gmail.com
Hello!

Van egy Kindle aksim. Ha érdekel, akkor írjál.
pira...@gmail.com