kindle with special offer - reklámos kindle

szb3nk3

to kindle.forum
Sziasztok, tervezem egy wifis kindle beszerzését, de nem tudom hogy a
simát, vagy a reklámosat vegyem-e meg. Van lehtőség valahogy
meghekkelni a reklamos verziot, ugy, hogy ne legyenek rajta reklamok?
Mert az a $25 kedvezmeny fedezne szallitast.

Zsolt Botykai

to kindl...@googlegroups.com
Helló,
1. Amennyire tudom már dolgoznak a hacken, de még 100%os...
2. szintén amennyire tudom, a reklámos változatot nem árulják Magyarországra.
3. (csak így zárójelben: nekem nem reklámos van: de azon se szoktam
nézegetni a kijelzőt ha ki van kapcsolva:-) ergo szerintem tök mindegy
mi van akijelzőn olyankor...)
üdv,
Zsoltika

--
Mobilkészülékről küldve

Bence Szabó

to kindl...@googlegroups.com
Sajna nem tudom, hogy ismeroseim be tudjak e hozni, bár jó lenne, mert az majdnem 5k forinttal olcsobb.

Szabó Bence
szab...@gmail.com
30/394-7117

______________
http://www.flickr.com/photos/b3nk3

avalo

to kindle.forum
Nincs túl sok infóm róla, de a hack-elés tényleg problémásabb, ezért
meggondolandó megéri-e.

On jún. 5, 18:37, Bence Szabó <szabob...@gmail.com> wrote:
> Sajna nem tudom, hogy ismeroseim be tudjak e hozni, bár jó lenne, mert az
> majdnem 5k forinttal olcsobb.
>
> Szabó Bence
> szabob...@gmail.com
> 30/394-7117
> ______________http://www.flickr.com/photos/b3nk3<http://www.flickr.com/photos/b3nk3>

sass...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Magyarországra biztosan nem szállítanak reklámost. Ha ismerősöd behozza, az jó, és szerintem megéri olyat venni.
Csak akkor megy rajta reklám, ha ki van kapcsolva. Akkor meg úgyse nézed, hanem teszed el.

Bence Szabó

to kindl...@googlegroups.com
Köszi a tanácsokat, már megv ettem, hónap végén jön rokon és hozza :D. Az ingyen konvertálást iPhonera is tudom használni? Mmint iPhone-on futtatott kindle szoftverre?

Szabó Bence
szab...@gmail.com
30/394-7117

http://www.flickr.com/photos/b3nk3