képernyő e-ink panel csere/szervíz

kindle hype

to kindl...@googlegroups.com
Sziasztok!

A nagy melegben levittem a strandra az olvasóm (Kindle Keyboard) majd véletlenül rákönyököltem és halottam amint elreped a képernyője. Elég mérges lettem magamra, főleg mikor megláttam, hogy ennek azt lett a következménye, hogy az olvasóm innentől már csak a képernyő 25%-át frissíti.

A kérdésem az lenne felétek, hogy ti tudtok olyan módról vagy lehetőségről, aminek a végeredményeként ki tudom cserélni a képernyő panelt? Ismertek valami szervizt, akinél még mindig olcsóbb megcsináltatni az olvasót, mint egy újat rendelni? Sajnos a garanciális csere már nem jöhet szóba, mert az olvasóm több, mint 2 éves.

Előre is köszönöm mindenkinek a segítségét!

Phoenix

to kindl...@googlegroups.com
Hello!

Először is gratulálok! ;)
Másodszor pedig azt tudom ajánlani, hogy hívjad fel/írjál az Amazon ügyfélszolgálatának.
Mondd el nekik, hogy Te nagyon megszeretted, használod napi szinten, elégedett vagy velük, stb.
Azután kérdezd meg, hogy Ők mit tudnak ajánlani erre a problémára, milyen segítséget tudnának nyújtani.
Legendásan segítőkész az amazon CS-a. Nincs veszteni valód.
Ha ez nem segít, akkor marad a nemzetközi piac (eBay, Amazon esetleg Vatera)

Szép napot, és fel a fejjel!

Phoenix

Mező László

to kindl...@googlegroups.com
Köszönöm a tanácsot!

Tegnap chat-eltem velük kicserélik. Igaz nem garanciálisan (az már lejárt), de még így is kedvezményesen. Azt majd később tudom meg pontosan mennyire fog fájni ez nekem (a visszautalások után), de valóban kedvesek voltak.

Üdv,

szl...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Tiszteletem én is hasonlóan jártam és érdeklődnék hogy hol tudnám felvenni a kapcsolatot a kindle-vel és hogy mennyibe került önnek a kijelző cseréje?

kösszi

Hype Cult

to kindl...@googlegroups.com

Szia!

Nem cserélték a kejelzőt csak a teljes készüléket. Ősszesen a szállítással együtt 107 dollárba került. Az amazon honlapján chat-en keresztül vettem fel velük a kapcsolatot.

piramid48

to kindl...@googlegroups.com
Hello!

Van egy jó Kindle 3 kijelzőm és aksim.
Ha érdekel akkor írjál:
pira...@gmail.com

savel...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Hello!

Engem érdekelne a Kindle kijelzője.
Mennyit kérnél érte?

üdv
-s-

drewrg...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Sziasztok! Hasonló történt az én Kindle Keyboadommal is, és én is kapcsolatba léptem az amazonnal, de nekem sajnos nem azt ajánlották fel, mint neki. még csak azt se montá nekem hogy ki tudnám cserélni a képernyőjét, pedig az eredeti kérdezőnek mondták, hogy van ilyen lehetőség. azt mondták hogy 151 usd-ért tudnak adni egy kindle touch-ot, ami nem kell ;( én megszerettem a keyboardot! mit tehetnék még? nincs valami konkrét szervíz ahol értenek ehhez és be tudom vinni és rendesen beszélhetek a problémáról?

kelec...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Nem a reklám helye, de itt nekem kicserélték a kijelzőt stb. Jól dolgoznak.

sze...@appsolute.hu
Bognár András | APPSolute szerviz
1126 Budapest, Tartsay Vilmos utca 24-26.
Hétköznap: 10-18, szombaton: 10-13 óráig.
+36 (20) 536-9716 | +36 (20) 627-9274
http://appsolute.hu/blog

viszont nekem is van problémám. A 3.4-es frimware óta ingyenes 3G szolgáltatás nincs, csak a amazon boltba lehet jelentkezni. Wifi-n van. (épúgy mind  paperwhite-en). Hogy lehetne a régi frimware-t felrakni, vagy pedig lehetséges-e valami hack programmal ismét használni a 3G-t (napi 51Mb) volt mint régen.eddig is csak a levelezésemet néztem meg külföldön vagy itthon, de ez a funkció nagyon hiányzik
üdv. Kele

abrakada...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Nekem is eltört a kijelző, az Amazon support elhajtott a vérbe, pedig többször nekifutottam. Csak azt hajtogatják az indiaiak, hogy már nem garanciális, nem javítható... a kedvezmény annyi, hogy megengedik hogy vegyek egy újat ha annyira ragaszkodom hozzá... Ez a nagyszerű "kend a hajadra" segítség az Amazontól.
Most azt nézem hogy 40USD körül lehet rendelni a másik kisemberektől kijelzőt, berakni meg baromi egyszerű.
Czirbi

szalayl...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Sziasztok!

Nekem is kijelző problémám van  honnan lehet rendelni ???

andreak...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Nekem is eltört a kijelzőm, kicsúszott a tokból és most a kijelző egy része nem működik. Viszont az enyém garanciális...Elképzelhető hogy még így is becserélik hogy saját hibámból sérült meg?
Előre is köszi a tanácsokat!

Sándor Kovács

to kindl...@googlegroups.com, andreak...@gmail.com
Szia!

Próbáld meg! Nem veszítesz vele semmi, de ne említsd nekik hogy kicsúszott a tokból. Mondd azt, hogy a táskádban tároltad tokban és egyik nap már ilyen volt. Ütés/rúgás más fizikai behatás nem érte vigyáztál rá.
A lényeg: kedves legyél velük úgy ők is normálisabbak és megértőbbek.
Sok sikert hozzá!

aesh...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com, kelec...@gmail.com
Szia! Nekem is eltörött a kijelzőm..azt szeretném kérdezni, hogy az Appsolute mennyiért cserélte ki neked a kijelzőt?

Puszedli

to kindl...@googlegroups.com
 Sziasztok!

Én most chateltem az Amazonnal, ingyen küldenek egy cserekészüléket a februárban vásárolt, törött kijelzős Kindle 5-öm helyett. A régit majd 30 napon belül vissza kell nekik küldenem, különben felszámolják az új árát (89$). Eddig nagyon korrekt, azt mondták hétfő és szerda között már várhatom a postást, meglátjuk, hogy mi lesz a vége :) Ami tényleg fontos, hogy nem szabad "beismerő vallomást" tenni, tekintve, hogy a hülyeség sehol sem garanciás :)

Úgyhogy ne féljetek megpróbálni, csak jól sülhet el.

Üdv,
Puszedli