másolás PC-ről Kindle-re

Gabriella Keczer

to kindle.forum
Sziasztok, a PC-mre letöltöttem Kindle formátumú könyveket (pl. a
Gutenberg Projectről), de nem tudom őket átmásolni a Kindle-mre USB
kábellel (jobb egér klikk nem ajánlja fel a másolás lehetőségét, ha
pedig áthúzni próbálom az ikont, nem történik semmi). A send-to-kindle
opció sincs a jobb egér klikk esetén. Segítséget kértem az Amazontól,
de csak annyit tudtak mondani, hogy töltsem le újra a fájlokat. Volt
már valakinek hasonló problémája?
Előre is kösz, Gabi

Phoenix

to kindl...@googlegroups.com
Hello!

Ma először töltöttem le könyvet a GP honlapjáról.
Véletlen alapján választottam egy könyvet.
Letöltöttem, és mivel nincs a közelemben az olvasóm, ezért a Kindle for PC-vel ellenőriztem
Azon tökéletesen fut. Te ellenőrizted vele?

Phoenix

Monika Monika

to kindle.forum
Sziasztok!

Nekem is pontosan ez a problémám... átmásolom és nem történik semmi,
ugyanakkor az intézőben látom, hogy a KINDLE-on ott vannak a rámásolt
könyvek, de a magán a kijelzőn nem jelenik meg semmi.... Tudnátok
segíteni mi lehet a gond?

Nagyon várom, mert nagyon el vagyok keseredve, hogy mi lehet a gond
(??)

Monika Monika

to kindle.forum
SIKERÜLT!!!!!! tudok olvasni!!! pár a pdf elég szerencsétlen formátum,
vagy miniatűr, vagy ha nagyítom, n em tördeli, mindegy, megnézem, hogy
kell konvertálni... Üdv Mindenkinek :-)

Phoenix

to kindl...@googlegroups.com
Hogy sikerült?