lefagyott a kindle

Nádori Lídia

to kindl...@googlegroups.com
Sziasztok!

Kezdő Kindle-felhasználóként számos problémába ütközöm, de ezekkel
momentán foglalkozni sem tudok, ugyanis lefagyott a gép. Elnézést, ha
már volt szó róla. Tudtok tanácsot adni?

Amit már kipróbáltam:
- hard reset csak úgy
- hard reset, miközben töltőre van téve

Amit NEM csináltam és nem is akarok csinálni, hiába ajánlgatják:
kindle a mélyhűtőbe pár percre :)

Bármilyen ötletet hálásan fogadok!
nl

--
Nádori Lídia
H-1092 Budapest

Mező László

to kindl...@googlegroups.com
Szia!

A hűtőszekrényes megoldásról még nem is hallottam.
Sajnos nincs ötletem még mit lehetne.

Nádori Lídia

to kindl...@googlegroups.com
Sziasztok!

A lefagyásról:

mindössze annyi történt, hogy lemerült az eszköz - csakhogy nem kaptam
előzetes figyelmeztetést, hogy töltsem, mert le fog merülni, ehelyett
a lefagyás tüneteit mutatta. Miután töltőre tettem, várni kellett
két-három órát, és csak akkor kezdett éledezni. Ha valaki hasonlót
tapasztal, mármint lefagyást, töltse föl. Egyúttal megjegyzem: nem
egyértelmű, hogy van-e jelzés a közelgő lemerülésről. Van egy ilyen
opció esetleg, amit ki lehet kapcsolni?