lefagyott

Bandi

to kindle.forum
Sziasztok!
Telepítettem a TTS-t, frissítettem, majd behívtam egy szöveget, és
megnyomtam, hogy olvassa fel. Fent jelezte, hogy tölt, de lefagyott.
Próbáltam kikapcsolni, és nagy nehezen sikerült is. Jelenleg semmit
nem látni a kijelzőn, bekapcsolni nem tudom, ha rákötöm gépre, csak
egy cserélhető lemezt lát, amit nem tud megnyitni, így letörölni sem
tudom a felolvasót.
Mit tegyek?
Köszi a segítséget!
Üdv
Bandi

Ágoston Péter

to kindl...@googlegroups.com
Szia!

Ezt én is megnyaltam először, mert nem raktam a teljes könyvtár struktúrát a gépre a TTS-hez, csak a saját legalsó mappáját, vagy ilyesmi. Úgy kapcsoltam ki, hogy 15 mp-ig nyomva tartottam a kikapcs kombot, és utána nekem visszakapcsolt. És akkor már olvasható volt USB-n felcsatolva, és át tudtam mozgatni a TTS mappát a rendes mappa útvonal alá.

Ahol megtalálsz: Facebook LinkedIn Flickr Twitter YouTube
Kontakt: Skype agoston_bacsi

Bandi

to kindle.forum
Köszi.
Sikerült újraindítanom.
Újraraktam a tts-t, de most se jó. Ugyanúgy lefagy tőle. A tts-t a
legelső mappával tettem fel a gyökérbe, de nem indul.

Ágoston Péter

to kindl...@googlegroups.com
Így?

X:\TTSMod\nuance-pl\data\*

(X értelemszerűen a saját betűjeled amire felcsatolódik.)

Bandi

to kindle.forum
Igen, úgy.
Teszek vele még egy próbát, és ha akkor se megy, hagyom.

Bandi

to kindle.forum
Nem tudom, most hogyan, de sikerült. Pedig mindent ugyanúgy csináltam.
Köszi még egyszer!

Ágoston Péter

to kindl...@googlegroups.com
Nincs mit! :)