akkumulátor probléma

Edit Horváth

to kindle.forum
Sziasztok!

Segítsetek!!! Kindle 3 Wifi-s olvasóm van. Imádom. Sajnos az
akkumulátor már 1 hétig sem bírja. Ami azt illeti már új korában sem
bírta 2 hétnél tovább. Itt magyar országon vettem, lassan 1 éves.
Visszavittem az üzletbe, ott kaptam egy új aksit. Kicseréltem a
gépben, de sajnos a problémám nem oldódott meg. Saját készítésű tokom
van és le ellenőriztem nem indexel a gép. Olvastam, hogy ezek
okozhatnak gondot. Egyszerre 10 könyvnél több még nem volt rajta.
Nincs valami ötletetek mit lehetne még le ellenőrizni vagy beállítani,
ami segítene? Mitől merülhet ilyen gyorsan? Vagy ilyen peches lennék
és az eredeti aksival is sokat állt az üzletben a gép és az "új" aksi
is (amit most adtak) egy régi lehet?

Köszönettel:
Ditke

Lukács Zoltán

to kindl...@googlegroups.com
Szia!

Furán hangzik. Az enyémet tavaly februárban vettem. Elég sokat használom, kb 200 könyv van rajta. Kb 6 hetente szoktam tölteni.
A wifi ki van kapcsolva, amikor nem netezel vele?

Zoli

Edit Horváth

to kindle.forum
Szia!

Igen ki van kapcsolva. Csak akkor használok Wifi-t amikor
konvertáltatok az Amazonnal. Amint megérkezett a fájl, már kapcsolom
is ki.

Ditke

On febr. 7, 13:05, Lukács Zoltán <zol...@lukacs.eu> wrote:
> [...]
> kb 200 könyv van rajta. Kb 6 hetente szoktam tölteni.
> A wifi ki van kapcsolva, amikor nem netezel vele?

Mező László

to kindl...@googlegroups.com
Szia Edit!

Sajnos én is csak találgatni tudok. Esetleg még az gyengítheti, az akut, ha közben megy a zenelejátszás. Én is kb. havonta szoktam tölteni, és nekem a wifis billentyűzetes olvasóm van, nem a legújabb 4-5 gombos.

Bence Szabó

to kindl...@googlegroups.com
Sziasztok, nekem még igaz nincs 1 éves a billentyűzetes wifis kindle-m de átlagosan 1-1,5 havonta töltöm, úgy, hogy a wifit nem kapcsolom ki és reklámos verzióm van, tehát wifin azokat is frissítgeti magának. Szerintem írj az amazonnak, hogy tudsz e náluk gyári akksit venni, illetve még ez előtt érdemes megpróbálni a teljes restore-t azaz a tényleges gyári állapot visszaállítását.

Szabó Bence
szab...@gmail.com
30/394-7117

______________
http://www.flickr.com/photos/b3nk3

Edit Horváth

to kindle.forum
Sziasztok!

Köszönöm az ötleteket, de sajnos az MP3 nem megy és a restore-on is
túl vagyok már. A gyári akksit mér meggondolom az amazontól. De egyre
erősebb a gyanúm, hogy nem az akksival van gond.
Ha esetleg valami kiderülés megoldódik a problémám azt feltétlenül
megírom majd.

Ditke

On febr. 8, 14:20, Bence Szabó <szabob...@gmail.com> wrote:
> [...]
> előtt érdemes megpróbálni a teljes restore-t azaz a tényleges gyári állapot

Botykai Zsolt

to kindl...@googlegroups.com
Szia,

még egy gyorskérdés: a saját készítésű tokod hogyan tartja a Kindle-t?
Ha gumipánttal akkor semmi gond. De ha a "gyári" tokok módszerével ÉS
fémkapoccsal, akkor az simán okozhat zárlatot (gyakori lefagyások)
illetve töltés csökkenést.

Nekem volt hibás gyári tokom.

üdv,
Zsoltik@