Kindle 3 készülékem állandóan frissíteni akarja a softwaret, de nem sikerül neki...

peter.k...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com
Kindle 3 készülékemmel az a probléma merült fel pár napja, hogy állandóan frissíteni akarja a softweret, közben meg közli, hogy a frissítés nem volt sikeres.
A probléma azért is idegesítő, mert 2-3 nap alatt teljesen lemeríti magát az akkumlátor. Elképzelhető, hogy valamilyen beállítást elállítottam, és ez a káros következménye.

Remélem eszébe jut valakinek valamilyen hasznos tanács információ, hogy mit kell ilyenkor csinálni.

Válaszotokat előre is köszönöm szépen!

Ui: BÚÉK!

Gábor Csehi

to kindl...@googlegroups.com
Kedves Péter!

Nekem is volt hasonló problémám. Én azt gyanítom, hogy a hackelés okozta ezt, mivel ez felülírja a gyári frissítési beállításokat  is.
Megoldásom a gyári beállítások visszaállítása volt. Előtte természetesen mindent archiváltam (a könyvjelzőket manuálisan kell).
Nekem ez megoldotta az aksi merülési gondját.
Gábor

csh...@gmail.com

to kindl...@googlegroups.com, peter.k...@gmail.com
Szerbusz!

Gondolom a készülékeden a 3.3-mas szoftver van és ezt szeretné a kütyü 3.4-esre frissíteni.
Az okosabbak azt találták ki, hogy a magyarítás, billentyűzetheck és a fonthack zavarhat be a frissítésnek. (források: http://www.kindlevarazs.hu/breaking-news-uj-firmware-a-k3-osokhoz/ ; http://www.kindlevarazs.hu/roviden-az-ujdonsagokrol/)
Nálam is jelentkezett már ez a probléma. Én nem szeretném frissíteni, így a kütyüről töröltem a *.bin kiterjesztésű frissítő fájlt( kb. 19-20Mb méretű, és a főkönyvtárban/gyökérben van).
Ha netán újra letöltené akkor majd újra letörlöm.:)

Üdv,
CsHuszi

Gábor Csehi

to kindl...@googlegroups.com, peter.k...@gmail.com
Helló!

CsHuszi, nekem a billentyűzet és a font volt fent. Rájöttem, anélkül is lehet élni! :)

Gábor