ékezetes betük

Kiss

to kindle.forum
Sziasztok, elvileg megcsináltam mindent, hogy a keresőben ékezetes
betűket is választhassak, gyakorlatilag nem.
Mi a megoldás, tudnátok segíteni?

Jabby

to kindle.forum
Szia!
Hogyan csináltad?
Az Alt+Sym kombinációra nem jelennek meg az ékezetes betűk?

Kiss

to kindle.forum
Szia!

Végigcsináltam a 4 lépést amit a hack-nál leírnak, a többi rész jól
sikerült, magyarul jelenít meg mindent az olvasó, de az Al-Sym
kombinációnál változatlan a helyzet.
Először a Hungarian_simple-t másoltam be aztán még egyszer updateltem
és a Hungarian-t másoltam be az előzőt kivéve, de sajnos nem látom az
ékezetes betűket a keresésénél.

Jabby

to kindle.forum
Szia!
Én csinálnék egy updete_loc_hu...uninstall-t, majd újra install, s a
Hungarian.keyb felmásolása után update.

Kiss

to kindle.forum
Hm... nem sikerült nincs változás :(
Egy kérdés a Hungarian.keyb filet a gyökérbe kell másolni vagy valahol
máshol a helye?

Kiss

to kindle.forum
Ó, mégiscsak sikerült, működik a dolog. :)