Öğretmenlik Okuyan Üniversite Öğrencilerine Çağrı!

Öncü Eğitimciler

Jan 13, 2024, 5:52:42 AMJan 13
to Öncü Eğitimciler
Değerli Meslektaşım!
"İnsanlığın Önderi Öğretmenler İçin" geliştirdiğimiz Eğitim Akademisi programı bahar dönemi kayıtları devam etmektedir.
İstanbul'da Eğitim, Fen, İlahiyat, İslami İlimler, İnsan ve Toplum Bilimleri fakültelerinde okuyan öğretmen adaylarını programımıza bekliyoruz.
Birinci dönem sizlerin yönlendirmiş olduğu öğrencilerle dolu dolu ve çok verimli bir on hafta geçirdik. Tanıdıklarınıza aşağıdaki linki yönlendireceğinizi umut ediyoruz.

Yeni dönemde yeni öğretmen adaylarının da Eğitim Akademisi'nden istifade edeceklerini umuyor, çalışmalarınızda başarılar diliyoruz.

https://www.oncuegitimciler.org.tr/sayfa.php?id=941