Geleceğin Öğretmeni - Öğretmenin Geleceği Sempozyumu

Öncü Eğitimciler

EĞİTİM AKADEMİSİ ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU

GELECEĞİN ÖĞRETMENİ – ÖĞRETMENİN GELECEĞİ

4 Mayıs 2019, İstanbul

Uluslararası Öncü Eğitimciler Derneği eğitim fakültelerinde okuyan öğretmen adaylarına yönelik uygulamakta olduğu "Eğitim Akademisi" programıyla öğretmen adaylarını meslektaş öğrenmesi yoluyla öğretmenlik hayatına hazırlamaktadır.

On ikinci yılını sürdürmekte olan Eğitim Akademisi ilk kez bir öğrenci sempozyumu düzenlediler.

Sempozyuma eğitim fakültelerinde okumakta olan öğretmen adayları bildiri ve atölye önerilerini gönderdiler. Çıkılan çağrı sonucunda danışman öğretmenlerinin destekleriyle Geleceğin Öğretmeni - Öğretmenin Geleceği temalı öğrenci sempozyumu programı ortaya çıktı.

Geleceğin öğretmenlerinin henüz öğrencilik dönemlerinde öğretmenliğe dair hazırladıkları bildiri ve atölyelerden oluşan programa öğretmen adaylarını, geleceğin öğretmenlerini ve mevcut öğretmenlerimizi davet ediyoruz.

Program iki oturumda gerçekleşecek dokuz bildiri sunumu ve ikişer defa tekrar edecek dokuz atölyeden oluşmaktadır.

Programa katılım ücretsiz olup katılımcılara katılım belgesi verilecektir.

Sempozyum Yeri: Cemre Koleji Çamlıca Kampüsü, Ulaşım İçin;

https://www.cemreokullari.com/nasilulasirim/camlica-kampusu/1

DİNLEYİCİ BAŞVURUSU İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ