Eğitim Fakültesi Öğrencilerine: Başvurular İçin Son İki Gün

Öncü Eğitimciler

Merhaba!
Eğitim Fakültesi öğrencilerini öğretmenlik mesleğine hazırlamak amacıyla 12 yıl önce başlattığımız Eğitim Akademisi 13. yılı başvuruları iki gün sonra bitecektir.
Meslektaş öğrenmesi ile tecrübi bilgi ve deneyimlerin öğretmen adaylarına aktarıldığı, bir çok atölye, çalışma grubu ve okuma gruplarıyla öğrencilerimizin öğretmenliğe ve hayata hazırlandığı bu programa;
  • Öğretmenseniz çocuklarınızdan, yakınınızda, tanıdık ve akrabalarınızdan, öğrencilerinizden İstanbul'da okuyan Eğitim Fakültesi öğrencilerini,
  • Öğrenciyseniz İstanbul'da Eğitim Fakültesinde okuyan arkadaşlarınızı, tanıdık ve akrabalarınızı,
  • Eğitim Fakültesi öğrencisi ve akademimize başvuru yapmışsanız sınıfınızdaki ve fakültenizdeki arkadaşlarınızı
Eğitim Akademisi programından haberdar etmenizi arzu ederiz. Bunun için sadece aşağıdaki tanıtım metnini ve bilgilenme, başvuru linkini paylaşmanız yeterli olacaktır.

Eğitim Akademisi Geleceğin Öğretmenlerini Bekliyor!

Eğitim Akademisinin temel amacı, eğitim fakültelerinde ve formasyon alma imkanı olan diğer fakültelerde okuyan öğretmen adaylarının alanda çalışan uzmanlardan alacakları destekle okula ve eğitime daha hazırlıklı ve donanımlı olmalarını sağlamaktır.

Eğitim Akademisi'nin hazırladığı eğitimler fiilen meslekte çalışan kişilerle gerçekleştirilmektedir. Sizler üniversitelerinizde aldığınız eğitimle teorik olarak öğretmenliğe hazırsınız. Mezun olduğunuzda ve sınıfın kapısından içeri girdiğinizde "Eğitim Akademisi'ne iyi ki katılmışım benim bu süreci daha kolay atlatmamı sağladı" diyeceksiniz.
Ayrıntılı bilgi ve başvuru için tıklayınız: http://www.oncuegitimciler.org.tr/sayfa.php?id=866
Akademi ders programı için tıklayınız: http://www.oncuegitimciler.org.tr/sayfa.php?id=865
Akademi eğitim içerikleri için tıklayınız: http://www.oncuegitimciler.org.tr/sayfa.php?akid=3&kaltid=21

Eğitim Akademisi öğretmen adaylarına şu imkanları sunar (linklerin üstüne tıklayınız);

Kulüp FaaliyetleriProje ÇalışmalarıMEB Sertifikalı Kurslar (Örnek İçin Tıklayınız), Yurtdışı ve Yurtiçi tematik gezilerKamplarOkuma GruplarıÇalışma Grupları, Öğretmen Atölyeleri...