Bu Mesajı Eğitim Fakültesi Öğrencilerine İletiniz

Öncü Eğitimciler

to oncuegi...@gmail.com
Değerli Meslektaşım;
Derneğimiz üç yıllık bir aranın ardından ofisini açarak faaliyetlerine yeniden başlamıştır.
12 yıl her sene yapmış olduğumuz Eğitim Akademisi'ni tekrar, yenilenmiş içeriğiyle hayata geçiriyoruz.
EĞİTİM AKADEMİSİ öğretmen adaylarını mesleğe hazırlayan üç yıllık bir program.
Bugüne kadar yüzlerce Üniversite öğrencimiz bu programı alarak öğretmenliğe başladılar.
Sizden ricamız bu programın duyurusunu tanıdığınız veya yakınınız olan İstanbul'da Eğitim Fakültesi, İlahiyat, Fen - Edebiyat ve Toplum Bilimleri fakültelerinde okuyan Üniversite öğrencilerine ulaştırmanızdır.
Yeni Öğretim yılınızı tebrik eder, selam ve hürmetlerimizi arz ederiz.

EĞİTİM AKADEMİSİ

İnsanlığın Önderi Öğretmenler İçin

2023 - 2024 Öğretim Yılı Başvuru Çağrısı

Öğretmenliğe Eğitim Akademisi ile Hazırlanın!

AkademiAfiş 2023-2024.jpeg