SIFIR ÇİFT CİDAR-ISITICILI-SOĞUTULABİLİR-KARIŞTIRICILI-HOMOJENİZATÖRLÜ-316 KREM VE GIDA İMALAT KAZANI

Ahmet Muhammet Çilingir

to Kimyaendustri.com
büyük kazan.jpeg

Gıda ve Kozmetik Ürünlerinizle temas edecek olan yüzeylerin tamamı 316 Paslanmaz Çelikten imal edilen Krem Ve Gıda Üretim Kazanı kalın çift cidarlı yapısıyla sıcak proses üretimleriniz için tasarlanmıştır. Pano üzerinden sıcaklık ayarı yapılabilmekte, üretim sonunda standart bir hortum bağlantısıyla kazan cidarları soğutulabilmektedir.
Kazan içerisinde hem merkezi sıyırıcılı karıştırma düzeneği hem de homojenizatör sistemi bulunmaktadır. Merkezi karıştırmanın hızı da ayarlanabilmektedir.
Üretim kazanları 150 kg'dan 2000 kg kapasiteye kadar ihtiyacınıza göre sorunsuz üretilebilmektedir. Homojenizatörlü, homojenizatörsüz vs. gibi seçenekler revize edilebilmektedir. Verilen fiyat içerisinde 150 kg'lık kazan için elektrik panosu, priz girişleri, fişler ve üretim kazanı paket olarak bulunmaktadır. Başka boyutlar için bize ulaşabilirsiniz. Nakliye İstanbul merkezimizden tarafınıza aittir. Görsellerdeki küçük ve büyük kazanlar 1 metre eninde bir kapıdan girmeye uygun üretilmiştir.
Örnek 500 Litre Üretim Kazanı için Teknik Özellikler (Farklı ebatlar için ulaşınız.)
•    İçi (Ø80 cm x H 110 cm) ölçülerinde, brüt 550 litre hacimli.
•    3 kW – 45 rpm motor & redüktörle dönen helis yaprak ilaveli, sıyırıcılı, çapa tipi kanatlı.
•    Üstten içeriye dikey daldırma tip 4 kW – 1400 rpm motorlu olan Homojenizatörlü.
•    İki cidar arasındaki suyu, alttan 2 adet rezistansla, digital termik kontrolle ısıtmalı.
•    Alt bombe ortasından öne, yerden 35 cm yükseklikte çıkış vanalı.
•    Üst bombede sızdırmaz menhol kapaklı + içeriyi gözetleme camlı + iç aydınlatmalı.
•    Ayaklı kumanda panosundan hızı (0 – 45 rpm); çalışma zamanı da (0 – 60 dak.) ayarlanabilir.
•    3 ayak üzere kurulu.
•    Sıvıyla temaslı bütün parçaları 316; diğer aksamı 304 paslanmazdan mamul.
•    Bu kazanda tek şarjda min. 250 kg – max. 500 kg ürün yapılabilir.

Ahmet Çilingir
05375460761