Tulpių žydėjimo šventė Burbiškio dvare

Daumantas

to KIKK
Sveiki,

norėdamas realizuoti visas mūsų susibūrimo idėjas ir siekius kviečiu
kultūrinę mūsų misiją papildyti kelionine ir š. m. gegužės 8 dieną,
šeštadienį, apsilankyti Burbiškio dvare (Radviliškio raj.)
vyksiančioje Tulpių žydėjimo šventėje, kurioje ne tik žydinčios
tulpės, bet ir Burbiškio dvaro pastatai bei parkas, muzikos
instrumentų, senovinių automobilių parodos, pučiamųjų orkestro,
modernaus šokio ansamblio, klasikinės muzikos atstovų ir "Triumfo
arkos" dalyvių programos, pop muzikos atlikėjų koncertai, įvairios
pramogos ir pan.

ŠVENTĖS PROGRAMA:
http://www.muziejai.lt/Tarnybos/Reng_info.asp?txtKodas=5711

BILIETO KAINA - 15 litų

KELIONĖS ATSTUMAS Į VIENĄ PUSĘ - 170 km

KELIONĖS MARŠRUTAS IŠ VILNIAUS:
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Vilnius,+Lietuva&daddr=Lithuania+(Burbi%C5%A1kis)&hl=de&geocode=FWp-QgMdGL6BASn1CGRc-5PdRjFA3OlwjNEABA%3BFaUvUwMdRW5sASH9sdIzU4jX6A&mra=ls&sll=55.805719,23.883247&sspn=0.086441,0.219383&ie=UTF8&z=8

BURBIŠKIO DVARO APRAŠYMAS:
http://www.muziejai.lt/Radviliskis/burbiskio_dvaras.htm
http://www.miesteliai.lt/miestas/burbiskis/objektas/burbiskio-dvaras.html
http://www.dvarai.lt/content/view/207/45/
http://lt.wikipedia.org/wiki/Burbi%C5%A1kis_(Radvili%C5%A1kis)

Visus norinčius keliauti ir kultūrintis, kviečiu registruotis adresu
Daumanta...@gmail.com iki gegužės 1 dienos ir laiške parašyti,
ar galite važiuoti savo transportu (jei taip, kiek žmonių galite
paimti kartu), ar savo transporto neturite ir norėtumėte prie ko nors
prisijungti.

Linkiu gražaus artėjančio savaitgalio ir laukių atsiliepimų,
Daumantas

Julija Kleščiova

to ki...@googlegroups.com, Daumantas, KIKK
Laba diena visiems,

pirmiausia noriu padėkoti Daumantui, kuris nepailsdamas rūpinasi mūsų
kultūriniu gyvenimu ir visada yra kupinas idėjų. :) Ačiū!!!

Pasiūlymą keliauti į Burbiškių dvarą jau anksčiau esu gavusi iš vienos
kelionių agentūros. Tiems, kurie dar abejoja, ar verta važiuoti į
Tulpių žydėjimo šventę, siūlau papildomai paskaityti aprašymą žemiau
pateiktoje interneto svetainėje:

http://www.svite.lt/keliones_lietuvoje/burbiskio_dvaras

Keletas mano draugų jau yra lankęsi Burbiškių dvare - jų įspūdžiai TIK
TEIGIAMI. :)

Pati, deja deja, vykti negalėsiu (dėl ko labai liūdna...), o visiems
keliausiantiems iš anksto linkiu kuo smagiausios kelionės!

Geros dienos ir saulėtos nuotaikos visiems linkėdama,
Julija

Aistė Dagytė

to ki...@googlegroups.com
Dėkui už kvietimą,bet šis savaitgalis jau užplanuotas:) Važiuosim į Molėtus:)

2010/4/21 Daumantas <daumanta...@gmail.com>

--
Su sypsena
Aiste