Naar het eerste ongelezen bericht

Daumantas

ongelezen,
26 jan 2010, 17:22:0226-01-2010
aan KIKK
Sveiki,

vasario 20 dieną Kauno muzikiniame teatre rodoma operetė "Linksmoji
našlė". Kaip supratote, į "Traviatą" nueiti šį kartą nepavyks.

Prašau parašyti iki penktadienio vakaro, ar ketinate važiuoti į Kauną
ir jei taip, iki kokios kainos bilietai jums tiktų.

Informacija apie spektaklį adresu: http://www.muzikinisteatras.lt/?lan=LT&id=7&smonth=2010-02&#_20

Daumantas

Aistė Dagytė

ongelezen,
27 jan 2010, 01:44:4227-01-2010
aan ki...@googlegroups.com
Saunuolis, Daumantai! -labai grazi ir kulturinga ideja:) sikart mes atsisakysime, bet kita karta lauksime kitu pasiulymu:)

Gintaras&Aiste

2010/1/27 Daumantas <daumanta...@gmail.com>

--
Su sypsena
Aiste

Justina Andriuleviciute

ongelezen,
27 jan 2010, 02:11:1427-01-2010
aan ki...@googlegroups.com
As i Kauna deja negalesiu... :(

J.A.

2010/1/27 Daumantas <daumanta...@gmail.com>

Rita Sorkinaite

ongelezen,
27 jan 2010, 03:24:4527-01-2010
aan ki...@googlegroups.com
Labas Daumantai,

kaip visada stebini savo pasiulymais. As UZ!!! Jei niekas nepasikeis galesiu vaziuoti.

Geriausi linkejimai,
Rita