RAIMUNDO PAULSO MIUZIKLAS

Daumantas

to KIKK
Š. m. kovo 16 ir 17 dienomis, 19 valandą, Vilniuje, Ūkio bank teatro
arenoje vyks legendinio Latvijos kompozitoriaus Raimundo Paulso
miuziklas "Sesuo Kerė". Manau, būtų labai smagu ir įdomu pasižiūrėti
ir pasiklausyti.

Idant išvengtume Kauno "Linksmosios našlės" situacijos, prašau visų
susiimti ir iki kito sekmadienio, vasario 28 dienos, parašyti,
pasakyti ar kitaip pranešti šią informaciją:

- ar eisite į miuziklą. Jei taip, tai:
- kurią dieną norėtumėte,
- keliese eitumėte,
- ar tinka bilietų kaina 30 litų?

Daugiau informacijos greitesniam apsisprendimui:

http://www.savaitgalis.lt/lt/pramogos/renginiai/teatras_menai/kita/r_pauls_sesuo_kere/
http://tv.diena.lt/naujienos/r-paulo-miuziklas-klaipedoje-antras-dublis-250734

Iki,
Daumantas

Ramune Motiejunaite-Pekkinen

to ki...@googlegroups.com

Idant man atleistum, nes ļæ½tariu, kad esu viena iļæ½ kaltininkiļæ½ dļæ½l "Kauno
"Linksmosios naļæ½lļæ½s" situacijos", skubu raļæ½yti :)
Jamu du bilietus uļæ½ 30 lt. kovo 16 dienai.

Ramunļæ½
P.S. O kaip ten su ta neļæ½le iļæ½ļæ½jo......?

to ki...@googlegroups.com
Labas :),
aciu uz kvietima, bet Paulsas tikrai nera mano megstamiausias kompozitorius :)))
gal kita karta kur nors nueisma kartu :)

Vir

to ki...@googlegroups.com
as susilaikau. :) gal veliau i ka nors.

Giedrė Jakštaitė

to ki...@googlegroups.com
aš prisijungsiu prie miuziklo žiūrėjimo - Klaipedoje ;) kaip tik norėjau siūlyti visiems kovo 5 arba 9 dienom į Klaipėdą atvykti šiojo miuziklo pažiūrėti :D arba gal kas taip jungtųsi? :)

Giedre

Aistė Dagytė

to ki...@googlegroups.com
Sveiki,

aš šįkart neisiu:) nes tą savaitę jau einu į Geniušo koncertą Flharmonijoje:) Užteks.

Aistė

--
Su sypsena
Aiste

Justina Budreikaite

to ki...@googlegroups.com
o, kaip saunu -as tau vakar apie ta pati rasiau.
BET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jokio Raimundo Paulso pasaulyje NERA, Esama tik garsaus latviu kompozitoriaus
RaimOndo PaulO

gerai, as einu. O tu manai, kad bus tu bilietu po 30? Jei taip, tai zinoma,
ten sale nedidele, labai blogai but negali.

J.

Daumantas Katinas

to ki...@googlegroups.com
Atsiprašau visų dėl tokios klaidos :-) Man irgi labiau patiko Raimondas Paulas, bet kadangi žiniasklaidoje gyvena Raimundas Paulsas, susipažinau ir su juo beigi jį visiems ir pristačiau :-)

DK

--
Daumantas Katinas
Vilniaus universitetas, Vokiečių filologijos katedra

Daumantas Katinas
Universität Vilnius, Lehrstuhl für Deutsche Philologie
DAAD-Alumni-Klub Litauen
Tel.: 00370 685 23 222
E-Mail: Daumanta...@gmail.com

Justina Budreikaite

to ki...@googlegroups.com
Matai (o tarp kitko, ne visoj žiniasklaidoj, ir vis dažniau žurnalistai
pasidomi kaimyninės kalbos transkribavimo ypatumais), kaip čia yra:

Raimonds Pauls --> Raimondas Paulas, nes latvių kalboj vyr.g. pirmos
linksniuotės dktv. galūnė -as neturi balsio "a". O praleidus A, išeina, kas
išeina: Pauls, sūds, velns, laiks, mežs ir t.t.
Tas "Paulsas" eina iš rusų kalbos, kuri tokių musiškų galūniu išvis neturi, o
kadangi turi linksnius, tai reikia imti tokį vardą, koks yra latvių ar
lietuvių ar kt. kalbose, ir tada kaityt pagal atitinkamas rusų k. kaitymo
paradigmas. Tas pats būna "Algirdasa Čaplikasa" ir t.t. O Paulas savo muzika
Rusijoje gerai pažįstamas, taigi perėmėm rašybą ir mes.

Jeigu kada reikės, tai Latvijos miestas Cēsis lietuviškai yra NE Cesys kaip
Panevėžys ar dar kaip kitaip vyr.g.vns., o Cesys kaip Kaišiadorys (t.y. mot.g.
dgs.).

Tai tiek latvių k. senienų,
J.

P.S. dėl ėjimo į Sesę Kerę dienos nežinau, turbūt man tas pats. Gal jums
visiems išeis tam paskirti kurią nors vieną dieną, tuomet galėtume eit visi
visi kartu (kiek mačiau, entuziazmas negresia potvyniu). Beje, kiek žiūrėjau
youtube, tai latviai pastatymu labai džiaugiasi, o pas mus atsiliepimai iš
Klaipėdos irgi labai geri. Kas skaitę knygą ar per klaidą matę senąją 1978
miuziklo versiją, čia turėtų būti kiek kitaip.

Dovile Bajoraite

to ki...@googlegroups.com, Justinas Dijokas
Labas,

puiki ideja! Nieko panasaus nesam girdeje, todel su Justu (dviese) noretumem prisijungti. Tiesa, mums gereliau butu eiti kovo 17 d., bet jei kitaip neiseitu gal prisiderintumem ir 16. Bilietai po 30 labai tinka :)
Kaip galim prisidet prie tolesnio organizavimo?

Dovile