بازی دانشمندان!!!!!!!!

18 views
Skip to first unread message

sana

unread,
Oct 23, 2011, 9:30:16 AM10/23/11
to khavarmanesh_highschool
همه‌ی دانشمندان می‌میرند و به بهشت می‌روند. آنها تصمیم می‌گیرند كه
قایم‌باشك بازی كنند. از بخت بد اینشتین كسی است كه باید چشم بگذارد. او
باید تا 100 بشمرد و سپس شروع به گشتن كند. همه شروع به قایم شدن می‌كنند
به جز نیوتن.
نیوتن فقط یك مربع 1متری روی زمین می‌كشد و داخل آن روبروی اینشتین
می‌ایستد. اینشتین می‌شمرد:
1، 2، 3، ...97، 98، 99، 100
او چشمانش را باز می‌كند و می‌بیند كه نیوتن روبروی او ایستاده است.
اینشتین می‌گوید:
"سوك‌سوك نیوتن!!" نیوتن انكار می‌كند و می‌گوید نیوتن سوك‌سوك نشده است.
او ادعا می‌كند كه نیوتن نیست. تمام دانشمندان بیرون می‌آیند تا ببینند
چگونه او ثابت می‌كند كه نیوتن نیست. نیوتن می‌گوید: "من در یك مربع به
مساحت 1متر مربع ایستاده‌ام... این باعث می‌شود كه من بشوم نیوتن بر متر
مربع... چون یك نیوتن بر متر مربع معادل یك پاسكال است،
من پاسكال هستم، پس"سوك‌سوك پاسكال

fardokht

unread,
Oct 26, 2011, 8:01:45 AM10/26/11
to khavarmanesh_highschool
عاشق این داستانتم!
خیلی با حال بود ممنون

Sarvenaz Ghafourian

unread,
Oct 26, 2011, 9:29:37 AM10/26/11
to khavar...@googlegroups.com
badbakht paskal!!!!!!!!!!!!!!!ashe nakhordeho dahane soooooooooookhte!

From: fardokht <khavarm...@gmail.com>
To: khavarmanesh_highschool <khavar...@googlegroups.com>
Sent: Wednesday, October 26, 2011 3:31 PM
Subject: Re: بازی دانشمندان!!!!!!!!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages