پرواز از پله ششم مدرسه

8 views
Skip to first unread message

khavarmanesh highschool

unread,
Oct 16, 2011, 9:23:59 AM10/16/11
to khavarmanesh_highschool
"امروز 24/7/1390"


امروز زنگ اخر گفتن که دبیر ادبیاتتون نیمده ما زنگهخورد بدو بدو رفتیم
تو حیاط مدرسه وبا بچه ها شروع کردیم به حرف زدن یه دفعه من گفتم:کی
میتونه از این پله ها بپره؟
همه گفتن :ما
اما موقع پریدن که رسید همه خوابشون برد خلاصه منم که دیده هیچکس پایه
نیست پاچه های شلوارمو بالا زدمو چند متری رفتم عقب بعد با سرعت زیادی
دویدم و به پله ها که رسیدم آنچنان سقوط آزادی کردم که دنیا تا الان به
خودش چنین سقوطیو ندیده بود
اونقدر بد اوفتادم مه عزرائیلو هم دیدم و اگر یکی از بچه ها دستمو نگرفته
بود عزرائیل مونو برده بود!

خلاصه با کمک بچه از رو زمین بلند شدم اما چشمتون روز بد نبینه تا اول
مصیبت بود وقتی بلند شدم دیدم جای دستو پام عوض شده

خلاصه فاطمه(دوستم)رفتو بعد از چند دقیقه دیدیم که با پنسو ،قیچیو،چسبه
زخمو،باندو اینجور چیزا داره میاد در نهایت بعد از کلی غر زدن حاضر شدم
بتادینو رو زخمم برزم اما مثل این بود که دارن آتیشم مزنن(قابل توجه
افرادی که فوتبال بازی میکنند،احتمالا میدونن من چه دردی که
نکشیدم!)خلاصه بچه ها هم کم نذاشتنو شروع کردن به خاطره گفتن منم سرم گرم
شده بودو دیگه دردو نمی فهمیدم در اخر زنگ خوردو رفتیم خونه و از این
ماجرای غم انگیز یه زخم ناجورو پول یه شلواره مدرسه نو رو دستم موند
(من عاشقه دوستامم چون همشون تو وقتی که باید میبودن پیشم، بودن از همتون
ممنونم)

Fatemeh Nasiri

unread,
Oct 16, 2011, 10:47:08 AM10/16/11
to khavar...@googlegroups.com
فدای شما 
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
تقصیر بچه ها بودن که همراهی نکردن وگرنه همه امروز با شلوار پاره برمیگشتیم خونه!

mahshad...@yahoo.com

unread,
Oct 23, 2011, 6:28:43 AM10/23/11
to khavarmanesh_highschool
khahesh mikonam.vazifamooneeeeeee.


On Oct 16, 4:23 pm, khavarmanesh highschool

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages