Hi guls and guys

Hira Gul

Jul 20, 2013, 5:11:39 AM7/20/13
to kha...@googlegroups.com
What an intresting site it is.mujhe be larkon ki khatna hote dekhna boht pasand he.especialy ja wo chekhte hen..mere cousin ki be 15 sal me hoi khatna.us ki nono kat.te hoe dekhne ka boht maza aya tha

Farhana, Fari

Jul 22, 2013, 4:38:02 PM7/22/13
to kha...@googlegroups.com
Mujhay tuu unn ki surprise chaddi uttarna khatna sey pehlay buhat acha lagta hai. Mein ney buhat khatna dekhee hain.

Chand Babu

Jul 23, 2013, 2:16:55 AM7/23/13
to kha...@googlegroups.com
waqqai ye scene kafi interesting hota hy jb larkay ki chaddi utari jati hy...jb meri chaddi utari gai tu mujhy kafi sharam ai aur main ny ankhain bnd kr le thee...laikin baki loug jis main meri aunty, nani, cousine bhe thay wo hans rahay thay

On Tue, Jul 23, 2013 at 1:38 AM, Farhana, Fari <euthana...@gmail.com> wrote:
Mujhay tuu unn ki surprise chaddi uttarna khatna sey pehlay buhat acha lagta hai. Mein ney buhat khatna dekhee hain.

Hira Gul

Jul 24, 2013, 7:51:49 PM7/24/13
to kha...@googlegroups.com
Aur mujhe badi age k bade larkon ki khatna b bht pasand he jin ki nono badi ho choki ho aur wo khatna ke waqt aur be sharam se pani pani hon

Chand Babu

Jul 25, 2013, 2:07:10 AM7/25/13
to kha...@googlegroups.com
hmmm......meri khala ny bohat enjoy kia tha mera khatna..aur unhon ny he meri pent utari the khatna k waqt

On Thu, Jul 25, 2013 at 4:51 AM, Hira Gul <hirag...@gmail.com> wrote:
Aur mujhe badi age k bade larkon  ki khatna b bht pasand he jin ki nono badi ho choki ho aur wo khatna ke waqt aur be sharam se pani pani hon
Message has been deleted

kins...@gmail.com

Aug 10, 2013, 3:03:31 PM8/10/13
to kha...@googlegroups.com
i want to add in your group
i have a so many stories about khatna

Rizwan Babu

Aug 11, 2013, 8:29:29 AM8/11/13
to kha...@googlegroups.com
ge hira apnay bhai ki video meray sath share karain

On Fri, Jul 26, 2013 at 12:28 AM, Hira Gul <hirag...@gmail.com> wrote:
Agar kisi k pas 12+ years k larke ke khatna ki video ho to mere sath zaror share kare.mere sath apne bhai ki 13 age me khatna ki video he.if some one intrested then i can share

Farhana, Fari

Aug 13, 2013, 3:26:18 PM8/13/13
to kha...@googlegroups.com
Khatna sey pehley bachay nunu nahee dekhnay daitay. Aur jab khatna key waqt surprise chaddi utaree jatee hai woh sab sey mazay ka scene hota hai. Aur khatna k baad bachon ko jab chahaoo check karo dawa lagao woh majboor hotay hain na. I love to see their innocent faces :)))

Rizwan Babu

Aug 15, 2013, 5:06:12 AM8/15/13
to kha...@googlegroups.com
haan aisa he hy....main ny apnay cousine ka daikha tha tu us baicharay ka yehi haal hua tha...

On Wed, Aug 14, 2013 at 12:26 AM, Farhana, Fari <euthana...@gmail.com> wrote:
Khatna sey pehley bachay nunu nahee dekhnay daitay. Aur jab khatna key waqt surprise chaddi utaree jatee hai woh sab sey mazay ka scene hota hai. Aur khatna k baad bachon ko jab chahaoo check karo dawa lagao woh majboor hotay hain na. I love to see their innocent faces :)))

Khoka Babu

Aug 15, 2013, 2:10:11 PM8/15/13
to kha...@googlegroups.com
Hello doston.main KHOKA BABU hoon,main fir se apna khatna ki kahani likhna chahta hoon

shaqe...@gmail.com

May 17, 2016, 2:42:56 PM5/17/16
to Khatnah aur Musalmani
Mera bhi yahi Hal huwa hai. Ghar me

Sana Khalid

May 17, 2016, 8:50:10 PM5/17/16
to Khatnah aur Musalmani
Share the video of ur brother's khatna with me at Whatsapp. 0060166132673
Message has been deleted

asifirfans

Jul 15, 2016, 8:39:28 AM7/15/16
to Khatnah aur Musalmani

you are so hot Hira jee...kash mairee aap kai samanai hee huwi hotee...........

Mausam

Jul 15, 2016, 8:50:44 AM7/15/16
to Khatnah aur Musalmani

khatna ke baad sex ki photo
s 093.jpg

absm...@gmail.com

Jul 16, 2016, 5:36:56 AM7/16/16
to Khatnah aur Musalmani
meri apni bhi 14 saal ki umar mey dhoky sy hoi

335sameer

Jul 17, 2016, 2:42:23 AM7/17/16
to Khatnah aur Musalmani
absm kasy hui tmri dhoky sy khatna / suntian humy b sunao story apni suntoo ki ?
Message has been deleted

Ismail khan

Jul 18, 2016, 6:07:51 AM7/18/16
to Khatnah aur Musalmani
Hi

mirza

Jul 18, 2016, 3:16:22 PM7/18/16
to Khatnah aur Musalmani
Kisi ko khatna ki pics chahiye to skype id de de

mirza

Jul 18, 2016, 3:20:41 PM7/18/16
to Khatnah aur Musalmani
Khatne ke start me jub skin haathon se peeche kar topi pe raakh malta to bht accha lagta hai

Fiazy

Sep 12, 2016, 8:23:05 AM9/12/16
to Khatnah aur Musalmani
Hi

Fiaz

Sep 22, 2016, 1:29:34 PM9/22/16
to Khatnah aur Musalmani
Hi, hira ,me 12 saal ka tha ,or meri nunu bari ho gai thi,or skin k andar topi b bari ho gai thi.jab mjy bary Bhai ,or cousin nanga bahir sehan me le k aye ,sab male relative mjy nanga dek rhy thy,window se cousin girls b mjy dek rahi thi ,or apas me baat kr rahi thi k iss ki itny bary ho k khatna ho rahi ha,me nanga chowki pa baith gya or nayi apny instrument thek kr rha tha,bhai or cousin mere right or left kharay thy taky me bhaag na jao,nayi ne bhai or cousin ko ishara Kia k iss ko pakr lo bhai ne mere hath legs k beech se nikaal k wrist se kas k pkr lye ,os k baad nayi ne meri nunu ko pakr k skin ko halka sa masla,or steel ki silai nikaal k meri nunu ki skin k soorak me daal di ,silai topi k ooper nayi pher rha tha,salai pherny k baad nayi ne mjy kaha k tayaar ho ,me ne kaha k ji me tayaar hn,phr nayi ne baans ki chutki (clip) meri nunu ki skin thori khench k clip k beech me skin phansa di phr second clip topi k pass phansa di or phr skin ko full khencha or ustraa nikaal k ek second me cut kr di foreskin,mjy thora dard hua ,lakin me full nahi roya,

Fiaz

Sep 25, 2016, 1:29:18 PM9/25/16
to Khatnah aur Musalmani
On Saturday, July 20, 2013 at 2:11:39 PM UTC+5, Hira Gul wrote:
> What an intresting site it is.mujhe be larkon ki khatna hote dekhna boht pasand he.especialy ja wo chekhte hen..mere cousin ki be 15 sal me hoi khatna.us ki nono kat.te hoe dekhne ka boht maza aya tha

Hi,hira meri khatna 12 saal ki age me hoi

shaqe...@gmail.com

Sep 25, 2016, 1:33:13 PM9/25/16
to Khatnah aur Musalmani
Nice

faizy khan

Sep 25, 2016, 1:47:03 PM9/25/16
to kha...@googlegroups.com
Apki khatna kb hoi?

On Sunday, September 25, 2016, <shaqe...@gmail.com> wrote:
Nice

sakib ali

Sep 25, 2016, 1:48:38 PM9/25/16
to kha...@googlegroups.com
10 me

Sep 26, 2016, 6:48:30 AM9/26/16
to Khatnah aur Musalmani
Yes of course,

faizy khan

Sep 26, 2016, 3:14:11 PM9/26/16
to kha...@googlegroups.com
Apki khatna doctor ne Kia ya nayi ne? Ghr me khatna function hua tha Kia sab relative aye thy?

On Monday, September 26, 2016, Fiaz <khanf...@gmail.com> wrote:
Yes of course,

sakib ali

Sep 27, 2016, 1:52:17 PM9/27/16
to kha...@googlegroups.com
Haaan

Apki khatna doctor ne Kia ya nayi ne? Ghr me khatna function hua tha Kia sab relative aye thy?

On Monday, September 26, 2016, Fiaz <khanf...@gmail.com> wrote:
Yes of course,

sakib ali

Sep 27, 2016, 2:16:30 PM9/27/16
to kha...@googlegroups.com
10

Sep 28, 2016, 10:31:22 AM9/28/16
to Khatnah aur Musalmani
Hi,absm

sakib ali

Sep 28, 2016, 10:56:31 AM9/28/16
to kha...@googlegroups.com
What

Sep 29, 2016, 6:21:31 AM9/29/16
to kha...@googlegroups.com
Nayi ,ne khatna ki ya doctor?

What

Sep 29, 2016, 11:31:06 AM9/29/16
to Khatnah aur Musalmani
Meri Khala b mjy bathroom me nehla k boht enjoy krti thi,or ek bari cousin sister b mjy nanga nehlati or meri nunu ki skin pkr k slide krti

sakib ali

Sep 30, 2016, 1:16:58 AM9/30/16
to kha...@googlegroups.com
Wah

Meri Khala b mjy bathroom me nehla k boht enjoy krti thi,or ek bari cousin sister b mjy nanga nehlati or meri nunu ki skin pkr k slide krti

Message has been deleted

Aamir Habib Khan

Jan 12, 2020, 10:17:13 AM1/12/20
to Khatnah aur Musalmani
received_557819511474222.jpeg
received_460340084631706.jpeg
received_589324755197123.jpeg
received_458945078111589.jpeg

Aamir Habib Khan

May 8, 2023, 5:04:19 AM5/8/23
to Khatnah aur Musalmani
Hira ji 0097338420410 my whatsapp number hai