Ваша тема

Alla Pakhar

to Група для спілкування учасниць ВЦХабу Бібліотеки 120 м.Києва
Запропонуйте для обговорення свою тему:
 hrm_book_cover_1-100.jpg

Настя Лореш

to Група для спілкування учасниць ВЦХабу Бібліотеки 120 м.Києва
Привіт! Маю пропозицію використати моє відео про книжки на сайті вашої бібліотеки. Думаю читачам це буде цікаво. Залишаю посилання:
https://youtu.be/zkxr8JjH37s
пятница, 1 июля 2022 г. в 20:17:34 UTC+3, alla1...@gmail.com:

Група для спілкування учасниць ВЦХабу Бібліотеки 120 м.Києва

to Група для спілкування учасниць ВЦХабу Бібліотеки 120 м.Києва
Вітаю! Дякуємо за цікаву пропозицію, Ваші відео і посилання на канал Ютуб ми запропонуємо читачам на бібліотечній сторінці, а також на сайті в розділі "Порадник читача".

вівторок, 12 липня 2022 р. о 12:28:25 UTC+3 nastya...@gmail.com пише: