FW: סדר יום מעודכן לוועידה של ארגון מגדלי הפירות שתתקיים ביום רביעי. מצפים לראותכם

Shlomi Kfir

to kf...@googlegroups.com, Arnon Kfir, nuka...@gmail.com, משה שליט‎

לנוער

ראו הקישור לזום ועידת אירגון מגדלי פירות

אז למה אני מטריד ??

בסדר היום מתוכננת חלוקת אות יקיר האירגון לרשימה של 7 אישה ואישים משעה 14:30 ועד..... 14:37.

אני נמנה על הרשימה ואף נושא דברים (מקוצצים) בשם ה"יקירים".

https://us02web.zoom.us/j/86099323056?pwd=ZmltSUpiQncxdjNjM214UTRWcmwvQT09

אז כל זה כדי שלא תגידו שלא משתלם להסתובב בשמש (והיה גם שלג) 50 שנה

שלומי כפיר

050-5328009

to arnonkfir, kf...@googlegroups.com, nuka...@gmail.com, משה שליט‎

לאחינו

יש לך מסתבר מנוי לעוד ועידות:

זיתים – ענף הזית במועצת הצמחים

לימון – אירגון מגדלי הדרים וענף ההדרים במועצת הצמחים

גפנים – מועצת גפן היין (ענבי מאכל במסגרת הפירות)

פטל ותות – עמותת מגדלי פירות אקזוטיים

ירקות (שכחת!!) – אירגון מגדלי ירקות וענף ירקות במועצת הצמחים

השלמות עקב פאדיחות של המפיקים ישלחו בווטסאפ

שלומי כפיר

050-5328009

שלומי כפיר

050-5328009

to kf...@googlegroups.com
רק עכשיו ראיתי את המייל!
פספסתי את המעמד...
כל הכבוד אבא

--
‏קיבלת את ההודעה הזו מפני שאתה רשום לקבוצה 'kfir_family' של קבוצות Google.
כדי לבטל את הרישום לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה אימייל, שלח אימייל אל kfir+uns...@googlegroups.com.