RE: הוא אלוף הוא אלוף

Shlomi Kfir

to ORI KFIR, Noam kfir, Yael Algom Kfir, ziv kfir, Daniel Algom, roi kfir, Ofer Kfir, Hatzav Wolff, Zvia Kfir, Nadav Shalit, shaha...@gmail.com, amir algom, Orit Rozenblit, Itai Reshef, Arnon Kfir, Neta Rozenblit, Kfir Shai, Amram Kfir, noa rozenblit, omer kfir, Amram Kfir Work, Shlomi Kfir, erez wolf, Daniel Algom, Netay...@gmail.com, rondo...@gmail.com, kf...@googlegroups.com

עמרם ביקש נאום במגפון

שומעים, שומעים, 1,2,3 ...1,2, 1,2

באמת לא התכוונתי והזמן שאני מקדיש למילוי הטבלה לפני כל סבב לא יכול למלא שעה של פנסיונר שמחפש איך להרוג הזמן הפנוי

אגב במבט מהיר נראה שאני מחזיק גם בתואר האלוף הישיש כשההפרש בשנים לבא אחרי בערך כמו בנקודות.

למי שלא יודע מאיפה בא ההימור המטורף על ליברפול מול בארסה בגומלין:

נפגשתי עם נועם באירוע "דרדרה" (ראו גוגל דרדרה וכן גשר החמישה+הסבר בע'פ) אחרי ה- 3:0 בברצלונה ונועם אמר שהאליפות סגורה כי גם הימר על בארסה כזוכה באליפות. נו אז מה נותר לי פרט להמר על 4:0 ?

תודתי להנהלה ולעמיתי המתמידים.

שלומי כפיר

מו"פ צפון

050-5328009

to amram kfir, ORI KFIR, Noam kfir, Yael Algom Kfir, ziv kfir, Daniel Algom, roi kfir, Ofer Kfir, Hatzav Wolff, Zvia Kfir, Nadav Shalit, shaha...@gmail.com, amir algom, Orit Rozenblit, Itai Reshef, Arnon Kfir, Neta Rozenblit, Kfir Shai, noa rozenblit, omer kfir, Amram Kfir Work, Shlomi Kfir, erez wolf, Daniel Algom, Netay...@gmail.com, rondo...@gmail.com, kf...@googlegroups.com
לעמרם
כדי שלא להסתבך בסטאטיסטיקות של אורי התיחסתי רק לצ'מפיונס (ואכן לא רשמתי זאת) וגם כאן על סמך הטבלה המראה את שנות ה- AC.
כמאמר הגשש "יש לצפות" לים נתונים נוסף מההנהלה בנושא זה.

נשלח מסמארטפון ה-Samsung Galaxy שלי.