HOMEWORK IS 'MAINBOOK 2-A AND 2-B , WORKBOOK 2-A AND 2-B'
> Date: Mon, 24 Oct 2011 05:20:30 -0700
> Subject: ...
> From: nazlisi...@gmail.com
> To: kente...@googlegroups.com
>
> Arkadaşlar 2 haftadır derslere katılamadım. 23.10.11 pazar günü
> herhangi bir ödev verildi mi bilgi verebilirseniz. Teşekkür ederim.