Deze e-maillist is handig

0 views
Skip to first unread message

zeekraai

unread,
Feb 4, 2007, 3:00:17 PM2/4/07
to kennemerland
Ik dacht, ik zet een mailinglijst op voor mensen in Haarlem. Gaan
jullie ook eens een boodschap posten? bv Bij de dekamarkt zijn de
knakworsten in de aanbieding!

je kunt hieronder reageren !

ernst

Zeekraai

unread,
Feb 4, 2007, 3:28:43 PM2/4/07
to kennemerland
hoe te reageren?


druk op BEANTWOORDEN !

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages