kinderen voor kinderen komen naar Haarlem 31 maart

3 views
Skip to first unread message

ernst...@inter.nl.net

unread,
Feb 15, 2007, 4:56:20 AM2/15/07
to kennemerland
herhaald bericht !

Haarlem, 9 februari 2007


Beste Haarlemmer met kinderen,


deze info wordt u aangeboden namens Haarlem's


http://groups.google.com/group/kennemerland/ (een nieuwe mailgroep
voor
Haarlemse gezinnen)


Kijk maar of het iets is voor jullie


Groeten, Ernst


Kinderen voor kinderen club stuurde onse gezin vandaag een brief. de
kinderen voor kinderen gaan op theatertour. Alle kinderen van de
kinderen
voor kinderenclub worden uitgenodigd om te komen naar deze show.


Ben je tussen de 8 en 15 jaar dan kun je zingen en dansen onder
leiding van
muziekschool en dansacademie lucia Marthas.


Deze meet en greet show komt ook Haarlem. Is dit iets voor jullie ? Ik
denk
dat het snel uitverkocht is , dus haast u !


10 maart Schouwburg Middelburg


17 maart de Oranjerie24 maart de vereninging Nijmegen (vereeniging)


31 maart de Philharmonie Haarlem (!!) (filharmonie)


7 april de Lawei Drachten


Bel voor kaarten/ lidworden van de Club naar het telefoonnummer
0900-0123 of
surf naar :


http://kvk.vara.nl/


of ga naar :


http://omroep.vara.nl/Roodshow_2007.1717.0.html


================================================================


deze info wordt u aangeboden namens Haarlem's


http://groups.google.com/group/kennemerland/ (een nieuwe mailgroep
voor
Haarlemse gezinnen)

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages