thuiszorg Haarlem. zorgbalans amstelring viva ccczorg take good care wmo awbz ciz cak

6 views
Skip to first unread message

Grietje Bosker

unread,
Feb 2, 2008, 9:45:07 AM2/2/08
to kennemerland
Vragen over thuiszorg ? vanaf vrijdag 8 januari 2008 is er elke vrijdagmiddag tussen 14.00 - 17.00 uur inloop spreekuur bij thuiszorg organisatie thuiszorgInHolland. U kunt gratis vragen stellen op welke zorg u recht heeft . U bent ziek of een dagje ouder, heeft u recht op hulp in de huishouding. Hoe moet je dat aanvragen en bij welke organisatie. Wie gaat daar eigenlijk over. Is er een wachtlijst, moet ik zelf een eigenbijdrage regelen. Wat is 'het loket' , WMO, AWBZ, CIZ, CAK, PGB, IN Natura ? Allemaal vragen .
 
Dit inloopspreekuur is ook geschikt voor Turkse en Marokaanse ouderen. Wij spreken Nederlands, Turks, Berbers, Engels en Duits.
Alle formulieren die u nodig heeft hebben wij op kantoor, die kunt u gratis meenemen om zelf in te vullen. Ook kunnen wij ze voor u invullen tijdens het spreekuur, Indien u niet alle burgerservice nummers (BSN SOFI) en paspoorten bij u heeft kunnen we het formulier ook bij u thuis invullen omdat u daar alles bij de hand heeft.
 
ThuiszorgInHolland bv
bernadottelaan 2
(bij de Marokkaanse moskee in Haarlem Schalkwijk)
2037 GS  haarlem
tel 023-24543922 (op vrijdag ook hele dag telefonisch spreekuur)
 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages