realistiske ww2 spil

Jesper Koplev

to Københavns Brætspilsklub
hej, jeg forsøger at lokke en ven til at kaste sig over brætspil. han er anden verdenskrigs nørd, så jeg tænkte at realistiske ww2 spil måske var et godt sted at starte. vi er begge uerfarne (jeg har spillet meget brætspil, men aldrig de rigtigt realistiske) og midt i 40'erne. er det den slags spil I spiller i foreningen?
Jesper

Antonello Salvatucci

to kbk-p...@googlegroups.com
hi Jesper,

there are a number of ASL (Advanced Squad Leaders) players in the club, though it's a very advanced and complex game (I don't play it myself)

We sometimes play some "light" wargames at the club, and the occasional heavy wargame night might be arranged. Just show up on a Tuesday evening (I won't be there for the next couple of weeks though, but others will).

Hope this helps,
Antonello

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Københavns Brætspilsklub" i Google Grupper.