Wargames

Troels Panduro

to Københavns Brætspilsklub

Er der stadigvæk nogen der mødes i KBK og spiller wargames, om det er blockspil, GMT eller andet?

Thomas Bostrup

to kbk-p...@googlegroups.com
Hej Troels,

Vi har en gruppe medlemmer der spiller Advanced Squad Leader.
Derudover er vi en del der engang i mellem spiller et krigsspil, men også alt muligt andet.

Mvh
Thomas

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Københavns Brætspilsklub" i Google Grupper.

Thomas Lassen

to kbk-p...@googlegroups.com
Hej Troels.

Jeg ligger inde med et par stykker bl.a. “Hannibal: Rome vs. Carthage”, “Sword of Rome”, “Ardennes ‘44” og lidt flere. Hvis du har lyst kan vi arrangere at mødes over dem.

Med venlig hilsen
Thomas Lassen.

Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til kbk-public+...@googlegroups.com.

Asger Garde

to Københavns Brætspilsklub
Hej Troels,

Jeg leder efter makker(e) til fx Path of Glory, Napoleons Triumph, Guns of Gettysburg, eller tilsvarende større, men ikke uoverskuelige, krigs/strategi-spil.

Bor på Frederiksberg!

mvh asger
Message has been deleted

Antonello Salvatucci

to kbk-p...@googlegroups.com
Count me in hvis det er :-)

PoG, fighting formations, fields of despair, musket & Pike, bcs, ocs.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Københavns Brætspilsklub" i Google Grupper.

Asger Garde

to kbk-p...@googlegroups.com
Hej Antonello,

Tak for mail. Bor du i kbh, eller arbejder du her?

Jeg er i TVbranchen, freelance. Hvad arbejder du med?

Pt er jeg mest interesseret i PoG. Er ikke så meget til blockgames, af en eller anden grund, selvom Crusader Rex var ret godt.

kh a

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på et emne i gruppen "Københavns Brætspilsklub" i Google Grupper.

Du kan se flere muligheder ved at besøge https://groups.google.com/d/optout.

--

Asger Garde

Forchhammersvej 16, stuen.