Brætspiller søger nye ligesindede

Michael Fangel

to Københavns Brætspilsklub
Goddag alle.
Jeg hedder Michael og er 30 år.
Jeg faldt over denne gruppe i et forsøg på at finde folk med samme interesse som jeg. Nemlig brætspil af en lidt større kaliber med et rpg element til det.

Jeg har tidligere spillet med en god kammerat men han er nu flyttet fra landet og jeg søger nu nye spille bekendtskaber.

Vi har tidligere haft spillet:
Archam horror
Mageknight
Shadows of brimstone og
Pathfinder TCG 2,3 og 4.

Hvis nogle kender til disse og kunne tænke sig at spille mere (eller med en ny spiller) er jeg mere end frisk.

Jeg er også interesseret i at høre fra folk som kender til lignende spil.
Har hørt godt om både Talisman og Decent.

Er nogle af disse evt noget som i spiller om tirsdagen i klubben?

Jeg tænker på at komme forbi på tirsdag men ved ikke om det er en skidt dag hvis der er general forsamling?

Håber meget på svar og tak for et dejlig nemt forum :)
Mvh Michael

Christian Andersen

to kbk-p...@googlegroups.com
Hej Michael

Hvis du har mulighed er der åbnet i aften fra kl 18

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Københavns Brætspilsklub" i Google Grupper.

Michael Fangel

to Københavns Brætspilsklub
Af alle dage. Hehe
Har lige lovet kæresten en tur i biffen til aften.
Ellers havde jeg været der :D

Jorid Birkelund Sørli

to kbk-p...@googlegroups.com
Hej Michael,

Generalforsamlingen plejer at være hurtig overstået så lad det ikke afskrække dig fra neste tirsdag.

Hilsen
Jorid
> --
> Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Københavns Brætspilsklub" i Google Grupper.
> Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til kbk-public+...@googlegroups.com.

Simon Skov Hansen

to kbk-p...@googlegroups.com
Hej Michael
Man er altid velkommen til at kigge forbi til klubbens spilaften, som er hver tirsdag kl. 18, for at spille noget brætspil, og se om det kunne være noget for én. Næste tirsdag er der generalforsamling, som plejer at tage den første times tid, hvorefter der spilles som normalt. Så kan du selv bestemme dig for, hvornår du har lyst til at kigge forbi. Mage Knight var der nogle der spillede så sent som sidste uge, men ellers så står man som regel bare lidt og kigger på hylderne med de mange spil, indtil man bliver enige om noget er med på.

Hillsen Simon