Virgin Queen på lørdag

Thomas Bostrup

to kbk-p...@googlegroups.com
Jeg mangler en sjettemand til et spil Virgin Queen på lørdag (den. 9.).

Det er som udgangspunkt i Lyngby, men jeg kan godt forsøge at få det flyttet til KBK hvis det betyder forskellen på om vi er fem eller seks.

Thomas

Ming Ou Lü

to Københavns Brætspilsklub
Hey Thomas stadig interesse for VQ?

Thomas Bostrup

to kbk-p...@googlegroups.com
Jeg har kun prøvet det den ene gang, men jeg er bestemt interesseret i at spille det igen. Der er i hvert fald et par stykker mere i klubben som også har udtrykt interesse på et tidspunkt.
/Thomas

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Københavns Brætspilsklub" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage e-mails fra den, skal du sende en e-mail til kbk-public+...@googlegroups.com.

Ming Ou Lü