Game of Thrones Board Game

True Profile

to Københavns Brætspilsklub
Hej, jeg er en ung gut på 22, der søger nogle mennesker, som er interesseret i at spille Game of Thrones Board Game 2th edition. Spillet er mellem 3-6 spillere og kan tage mellem 3-5 timer at gennemføre. Jeg har selv spillet det omkring 5-6 gange, og kan sagtens forklare reglerne hvis du er ny. Jeg foreslår, at vi spiller det på Jagtvej 59 i brætspilsklubben.

Det er mega sjovt!
Jeg håber, at der er nogle der giver lyd ;)

Mvh. Anton

Thomas Bostrup

to Københavns Brætspilsklub
Hej Anton,

Der er tidligere blevet spillet Game of Thrones i klubben, men det er mit indtryk at det ikke er så populært længere.
Du er dog meget velkommen til at besøge os en tirsdag aften alligevel. Vi er en del i klubben der gerne spiller strategispil med en tilsvarende mængde af konflikt og kompleksitet.

Mvh
Thomas