Kazanie z niedzieli 19 stycznia 2014

Jakub Choinski

to kazania-ks-piot...@googlegroups.com
Witajcie,

w nowym roku łatwiej idzie nam bieżąca publikacja kazań - kazanie z ostatniej niedzieli już czeka na serwerze:

http://www.kazaniaksiedzapiotra.pl/2014/01/19/kazanie-z-19-stycznia-2014r/

Kolejne kazanie za tydzień, a ja przy okazji mam prośbę. Jakiś czas temu (dokładniej - ponad rok temu) skończyła się kasa składkowa na utrzymanie serwera (koszt to ok 120-150 zł miesięcznie zależnie od kursu dolara). Ponieważ Pan Bóg dba o tom, bym miał pracę i dochody, serwer dalej działa, ale chyba czas znowu zwrócić sie do Was o pomoc. Więc jeśli ktoś chce i może dzorzucić coś na utrzymanie serwera, to będę wdzieczny o przelew na dedykowane konto, które jakiś czas temu założyłem. Jego numer to:

36 1140 2004 0000 3902 4895 1908

a w poleceniu przelewu w polu "właściciel konta" należy wpisać Jakub Choiński (czyli ja). Tytuł przelewu dowolny (to konto jest tylko na potrzeby kazań ks. Piotra - innych wpływów tam nie ma).

Pozdrawiam i życzę owocnego słuchania,

Kuba Rozsyłacz