Discussion on bicara-komputer-siapa-nak-tukar-tukar-link-dgn-sape-sape-boleh-buat-di-sini

0 vue

Hos Laman

non lue,
11 juil. 2009, 07:13:1811/07/2009
à Kausar Kreatif Infomedia
Kepada sesiapa yang mahu bertukar-tukar link dengan saya boleh post
maklumat anda di sini kerana masih banyak segmen-segmen lain yang
belum ada link seperti:
1. Kesihatan & Pemakanan (produk kesihatan, turunkan berat /
langsingkan badan dll),
2. Perkahwinan & Rumahtangga (Perunding perkahwinan, Mak Andam,
Juruvideo dll),
3. Lelaki (produk lelaki),
4. Seni & kraf (kelas membuat bunga telur, jahitan kreatif dll),
5. Fotografi (khidmat ambil gambar/ sunting gambar dll),
6. Komputer & Internet (apa-apa produk/khidmat berkaitan dgn PC),
7. Sukan & Riadah (barangan sukan, sewa brg2 sukan, percutian dll)
8. Kereta & Auto (jual kereta/aksesori kereta etc)
9. Resepi & Masakan (kelas memasak, kedai kek dll)
10. Laman & kebun (khidmat lanskap, selenggara kebun dll)

Nak khidmat membuatkan gif banner (gambar bergerak) pun boleh, secara
percuma utk link partner saya (yg bertukar link dgn saya).

alisya_c...@yahoo.com

non lue,
5 oct. 2010, 12:39:4305/10/2010
à Kausar Kreatif Infomedia