Discussion on adakah-mudah-untuk-menjana-pendapatan-secara-online-di-internet

Amirol89

to Kausar Kreatif Infomedia
banyak cabang leh buat duit dari internet
nih..Ebay,Adsense..affiliate..tapi tak mahir lagi la..heheh

Hos Laman

On Jul 9, 11:30 pm, Amirol89 <amirolshah...@gmail.com> wrote:
> banyak cabang leh buat duit dari internet
> nih..Ebay,Adsense..affiliate..tapi tak mahir lagi la..heheh

sape agaknye yg dah pernah dapat duit banyak kat internet?
agaknya boleh kongsi dgn kita semua supaya semangat terus berkobar2
nak jana wang di internet :D

ramli

to Kausar Kreatif Infomedia
Aku buat busines kat internet baru aje...dia org beli secara online.
So far okey jom jln2 kat http://jimatelektrik.yolasite.com

Amirol89

to Kausar Kreatif Infomedia
saya pun baru je buat bisnes internet nih..part time je..jual
jam..www.azanwatch.blogspot.com..boleh la cari makan ckit..

Hos Laman

to Kausar Kreatif Infomedia
saya pulak sedang mendalami selok-belok perniagaan di internet...
seronok tengok org kite berniaga dan bantu-bantu mana yg boleh.
cara paling baik belajar adalah baca, fahamkan dan amalkan
terus... : )

maria mohdhussein

to Kausar Kreatif Infomedia
Beberapa tahun yang saya pernah terlibat dengan Adsense dan Affiliate.
Saya tidak nafikan yang ianya boleh menghasilkan duit tetapi perlu
disertakan dengan ilmu dan cara perniagaan yang betul.
Ia juga memerlukan masa, tenaga ,minat dan ketekunan yang mendalam.
Ada beberapa perkara yang orang selalu terlupa iaitu hubungan yang
baik
dengan pelanggan/bakal pelanggan dan juga menambahkan ilmu.
Sebab saya perhatikan ada yang hanya buat laman web/blog dan selepas
itu
hanya tinggalkan , ia tidak semudah itu. Kita harus tahu bagaimana
untuk
menembusi pasaran.
Apapun bidang yang kita pilih, kita perlu merancang untuk berjaya.
Selamat berjaya untuk semua.
Jangan lupa gali ilmu.
Yang benar,
Mariakajiwa.

Hos Laman

to Kausar Kreatif Infomedia
Salam Puan Maria,
Besar hati saya dapat kunjungan dan komen dari anda...

Terima kasih atas pesanan berharga tu.

Semoga novel Elara anda cepat berada di pasaran dan "sold out" setiap
cetakan : )

p/s: tak sabar nak baca episod-episod "gazette" Elara dan kemunculan
"Rumah Kecil Nombor 27" :D