قابل توجه هم گروهیهای گرامی

1 view

Kaveh Ahangar

to adabestan-k...@googlegroups.com, kargah-...@googlegroups.com

با درودهای بی پایان

دوستان، رفیقان، و هم گروهی های گرامی

به علت اشکالهایی که در بخش فایل گروه پیش آمده و به علت گرفتاریهای شخصی قادر به ادامه فعالیت این گروه نخاهم بود و از این رو شرمنده تمامی شما هستم و از شما دعوت میکنم عضویت خود را در این گروه لغو نمایید و در گروه " ادبستان کاوه آهنگر" در یاهو که هم فعالتر است و هم امکانهای بیشتری دارد عضو شوید. به خاطر مشکل پیش آمده و زحمتی که از این بابت متحمل میشوید پوزش میخاهم

آدرس گروه ادبستان در یاهو چنین است

نیک گفتار و نیکو پندار باشید

Kaveh Ahangar

to adabestan-k...@googlegroups.com, kargah-...@googlegroups.com

با درودهای بی پایان

دوستان، رفیقان، و هم گروهی های گرامی

به علت اشکالهایی که در بخش فایل گروه پیش آمده و به علت گرفتاریهای شخصی قادر به ادامه اداره ی این گروه نخاهم بود و از این رو شرمنده تمامی شما هستم و از شما دعوت میکنم عضویت خود را در این گروه لغو نمایید و در گروه " ادبستان کاوه آهنگر" در یاهو که هم فعالتر است و هم امکانهای بیشتری دارد عضو شوید. به خاطر مشکل پیش آمده و زحمتی که از این بابت متحمل میشوید پوزش میخاهم