20. Belgelik Sergisi, 3-12 Nisan 2019 Tarihleri Arasında İzleyicileriyle Buluşuyor.

H62 ders BELGELİĞİ

to ders BELGELİĞİ kapsama alanı
20. Belgelik Sergisi, 3-12 Nisan 2019 Tarihleri Arasında İzleyicileriyle Buluşuyor.

Her yıl düzenlenen Belgelik Sergileri, H. Avni Öztopçu atölye öğrencilerinin desen ve resim çalışmalarından oluşuyor. 2017-2018 döneminde üretilen öğrenci çalışmalarının yer aldığı 20. Belgelik Sergisi, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Öğretmenliği Anabilim Dalı salonlarında 3 – 12 Nisan tarihleri arasında görülebilir.
ders BELGELİĞİ eğitim sürecinin belgelerini eğitim kurumları ile kültür merkezlerine taşımak amacıyla, bölüm içinde ve biri yurt dışında olmak üzere bölüm dışında toplam 39 sergi açtı. 1998 yılında H. Avni Öztopçu atölyesinde başlatılan, öğrenci ve mezunlar tarafından sürdürülen ders BELGELİĞİ, eğitim sürecini belgeleme amaçlı çalışmalar yürütüyor ve bu çalışmaların sürekli sergileneceği bir eğitim müzesi oluşturmayı hedefliyor. Çeşitli kollara ayrılan çalışma gruplarıyla doğa, müzik, felsefe ve edebiyat gibi farklı alanların resimle ilişkisini araştırarak sanat eğitimini desteklemeyi amaçlıyor. Bu kollardan Belgelik Ağaçları tohum topluyor, fidan yetiştiriyor ve çevreye duyarlılığı arttıracak çalışmalar yapıyor. Müzik Belgeliği müzik-resim ilişkisini araştırıyor ve müzik denemeleri yapıyor. Felsefe Belgeliği de sanat ve felsefe üzerine çalışmalar yürütüyor. Kısacası ders BELGELİĞİ, dünyaya açık olmayı, biçimi-doğayı kendi gözlerimizle görmeyi, yorumlamayı, yaratıcı tavrı ve eleştirel bakışı geliştirmeyi amaçlıyor.

ders BELGELİĞİ
www.dersbelgeligi.com