Ş: Giriş ve Sonuç: Akıntı

Hayali Ali

to Kaotik Çağrışımlar
-&<- ~^>

Akıntı göğe bakarken gözlerinde gözlemlediği özgün gözlemlerini görünür
eyleyebilmek adına görücü görümeye gittiydi o gün, ne salı ne perşembe,
görünür gözlemlediklerinin nedeni olacak görücü kalmadığından oturup k
öşe başında çay içmeye, neden sonra da börek yemekte karar kıldı. Kılın
an karar öyle büyük bir karar değildi, üzerinde pek düşünmemiş, düşünül
ecek bir şey görmemişti. Her neyse bu çokça gereksiz girişten sonra hik
ayenin sonucunu paylaşmak için bugün buradaydım. Okuduğunuz için teşekk
ür ederim. Ben her kimsem oyum. Siz her ben neysem o olamazsınız. Benim
varlığımdan taşmış bir kimse değilsiniz. Taşan akıntı akmakta ben köşem
e çekiliyorum. Köşe ile özdeşleştiğimin farkına yarın varacağım. Bugün,
sadece burada olmakla yetinmekteyim. Yetmeyen zaman olmaz olsun dedikler
inden beri zaman sonsuz. Olan olmamakla var olmaz. Düşün düşünme demedim
önce adayları belirle ağacını çık. Yürü ileri geri sağı solu, çok oyalan
ma, hislerine güven. Hislerin betimleyemediğin şekillerindir. Haydi. Sal
dır.

-8<- =#>