Ş: Hayır.

Hayali Ali

to Kaotik Çağrışımlar
# Orangutan Osursa mı Samur?

Kimi düşünmek güzel şey?
Neyi düşünmek güzel şey?
Baktım bir süre suratına
Arkadaşım dedim sormasan

Neden? dedi.
İyi dedim...
Neden? dedi.
İyi ki neden
Dedin dedim.

Neden? dedi.
Israr etme!!
Neden? dedi.
Bozuk attım.

Üç yıl sustu. Küstü. Konuşmadı. Bereket korktuyduk. Önceleri gidiciydi dedilerdi. Sonraları yaşarsa ya yaşar ya yaşamaz dediler. Neden sonra adam kalktı yürüdü. Sikleyen olmadı. Yaşıyor. Hâlâ. Faşiste karşı duruyor dediler. He ne dedim. Ne olacağdı? Amın oğlu.

Uzatmayım. Neden sonra anlaştık. Barıştık. Soru sormam. Dedi. Sorular cevaptır üzerinde görüş birleştirdik. Serzendik sonra gittik çimdik derede gecelere koştuk. Bok. Çöp. Kâbus. Sonra Güneş doğdu. Şaşırdık. Kimin yaptığını anlayan olmadı. Sorular cevaptır dedik. İkici mantığı bıraktık. Köşedeki birahaneye girdik. İçtik. Üf. Tamam be. Sonra gittik yattık işte. Yeter yazmasana. Ne yazıyorsun lan?
Sen kimsin? Ben senim. Yok bakma. Döner kıçımı uyurum. Gecenizi sikerim. Uyucam lan. Siktirin gidin.

Neyse ben de gider oluyorum arkadaşlar. Surat yapmayın. Eşiniz dostunuz değilim. Haydi siz de. Bana ne lan. Of. Neyt. Oh. Su.

--
92333374
77602376

--