از هر جا و از هیچ جا دوازده

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
شدیدا ارادتمندم دوستان

Nasibeh Mosleh

to kan...@googlegroups.com
سلام به آقای شعاع وو دلمون تنگ شده براتون .. کم پیدا شدین ..

2011/7/3 جلیل شعاع <jalil...@gmail.com>
شدیدا ارادتمندم دوستان

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
سلام

حضورتون کمرنگ شده دکتر ما بیادتون هستیم
 با بیشه در چه حالید؟

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام به خانم مصلح و ف عزیز
منم دلتنگ تون بودم و خوشحالم که برگشتم
از این به بعد هستم در خدمت تون
من که هنوز توبیشه راه نیوفتادم
یه کم برام گل و گشاده
یه جورایی گم می شم انگار توش
ولی خوب حالا اونجا هم فعال می شم

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
به به خیر مقدم عرض می کنم اقای شعاع
چشم ما روشن
خوبین شما؟
خانم مصلح از این ورا؟
کجایی دختر خورشید خان؟
رایحه جان کماکان هستمت فطیر
ف جان یه چیز بگم کف کنی؟
منم اسم و فامیلتو کشف کردم
کریستف کلمبت شدم عزیزم

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام به عسل بانوی عزیز
ارادتمند
رفقایی که اینجایید آیا برنامۀ خاصی دارید؟
اگه آره باید دوباره هدف هایی رو مشخص و دنبال کنیم

maryam jabbari

to kan...@googlegroups.com

چشم قربان

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام
درود بر دکتر شعاع عزیز
خوشحالم از اینکه دوباره هستید

On 7/6/11, maryam jabbari <jabbari...@gmail.com> wrote:
> *چشم قربان*

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
ارادت مریم بانو و سلام مائدۀ عزیز
اینو جدی می گم که باید یه تصمیمی بگیریم
با توجه به راه افتادن بیشه بعیده که دیگه بتونیم تو اینجا افراد جدیدی
عضو بشن و می مونیم همین چند نفری که هستیم و البته اونم نامنظم
پس باید یه تصمیم درست و حسابی بگیریم و ببینیم می خوایم چی کار کنیم

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
افرین مائده جان

من دارم کم کم با بیشه کنار میام
هرچند اونجا داره جای بحثهای غیر ضروری و نا مناسب میشه
باید خودمون یه کاری کنیم

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام.روز خوش
راست مي‌گي "ف" جان.بيشه هنوز خيلي ناخالصي داره و اصلاً مرز درستي بين ادبيات و چيزهاي ديگه وجود نداره.اما اينجا، گروه هر چند با تعداد كم داره ادامه ميده اما دست كم غربال شده اس
بيشه هم، الان داره همين روند رو دنبال مي كنه.بايد ديد آخر سر از اين همه آدم، چند نفر خالص براي ادبيات باقي مي مونن.اما به هر حال با اين روند ركود گروه در اينجا كه كار ادبي جدي انجام نميشه و داره به خوش و بش ميگذره، باز هم در بيشه تا حدودي اتفاقات ادبي مي‌افته و همين هم غنيمته
من پيشنهاد دو موضوع رو براي بحث ادبي در بيشه  داده بودم كه قرار شد نهايتاً روي موضوع اول "جايگاه عشق در ادبيات عرفاني" كار بشه.هنوز دستي به شروع بحث نبرديم و منتظرم تا دوستان اينجا هم كه به پيشينه ي بحث ها آشنايي دارن، گامي پيش بگذارن و گروه رو دست بگيرن تا دست كم، كمتر گروه درگير افرادي كه تمايل به بحث‌هاي پوچ و بي نتيجه دارن، بشه

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام رفقا
خوب آره
پس موافقید که فعالیت مون رو تو بیشه گسترش بدیم
خوب منم تلاشم رو اونجا شروع می کنم

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام صبح همگی بخیر
من به بودن در کنار شما افتخار می کنم
ولی اصلا نمی دونم تو بیشه چطور باید فعال باشم
اینجا خیلی راحت همدیگه رو پیدا می کردیم
گمون کنم کم کم باید با همه خداحافظی کنم
بیشه رو دوست ندارم

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام
مائده جان.چند بار اين احساسي كه مي‌گي به سراغ من هم اومد.شما بهش توجهي نكن.برداشتن قدم هاي اول هميشه سخته اما با قدم هاي بعدي،راه كم كم هموار ميشه.شما ميتوني با گذاشتن شعر يا مطلب ادبي توي صفحه‌ي خودت شروع كني( درست مثل وبلاگت.دوستانت هم ميان، نظر ميدن و همراهيت مي‌كنن) توي صفحه‌هاي مورد علاقه ات هم ميتوني فعاليت كني.مثل ادبيات كودك و يا اگه تمايل داشتي، همين بحث و گفتگوي موضوعي
صفحه‌ي دوستانت رو هم مي‌توني با سرچ كردن اسمشون يا اسم گروهشون پيدا كني.( البته متآسفانه الان اسم افراد رو كه مي‌زني، به جاي صفحه شون ميره تو پروفايلشون.اما مهم نيست.همون‌جا مي توني " دست نوشته هاي من" رو انتخاب كني تا به صفحه‌ي اون فرد بري) آدرس لينك مستقيم اعضاي اينجا رو هم كه قبلاً گذاشتم.يه نگاهي به" گروه‌هاي من"در صفحه‌ي هر كسي كه بندازي، گروه‌هايي كه خودش ساخته رو هم بالاي صفحه مي بيني.درست مثل همين‌جا مي‌توني اون جا هم نظر بدي يا مطلب بگذاري و مشاركت كني.حضور دوست خوبي مثل شما در كنار گروه، براي ما غنيمت بزرگيه.پس نبايد به اين زوديا نااميد بشي

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

هر وقت هم دلت براي گروه تنگ شد، هم اينجا و هم تو بيشه ( گروهي با همين اسم" از هرجا واز هيچ جا") مي‌توني بياي و سر بزني

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
ممنونم رایحه ی مهربان
ولی باید تفاوتی باشه بین و وبلاگ و فعالیت در بیشه
درسته؟
چه ذوقی داشتیم برای راه افتادن سایت
فکر نمی کردم اینجوری بشه

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

درست مي‌گي.اينجا خيلي راحت ترو با صرف زمان كمتر ميشه مطالب مورد علاقه رو دنبال كرد.جالبه كه من از اول به بيشه خيلي خوش بين نبودم اما خيلي زود هم ازش نااميد نشدم.شايد اگه همين فعاليتي رو كه اينجا داشتيم، اون جا هم داشته باشيم، ديد بهتري نسبت بهش پيدا كنيم.من هم اگه بعد از مدتي، ببينم حضورم چه اينجا و چه در بيشه، تأثير مثبتي برام نداره، هر دو رو كنار ميگذارم.گرچه بودن در كنار دوستان خوبي چون شما، برام مايه‌ي دلخوشي و مباهات بوده و هست.( اما واقعاً انگيزه‌اي براي ادامه فعاليت ندارم.مگه اين كه كسي بياد و انقلابي يه انرژي حسابي به گروه تزريق كنه.بازم دم مريم بانو گرم كه هر از چند گاهي شعري ميگذاره و ما هم نقدش مي كنيم.اگه ما شعري بذاريم كه كسي براي نقد هم اقدام نمي‌كنه!) حالا شايد دوستانِ خواب ما هم بيدار شدن و يه تحولي و يه تكوني به گروه دادن، ما رو هم از اين بي انگيزگي نجات دادن.ببخشيد.خرق عادت كردم.اصلاً دلم نمي‌خواد موج منفي بدم اما گاهي براي يه تكون خوردن، لازمه

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام
کسی که خونه نیست
من به روزم با کار جدیدم
منتظرم

www.kaleskechi.persianblog.ir

mahtab beheshti

to kan...@googlegroups.com
سلام منم از آشنايي با همتون خوشحالم

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام مائده جان.حتماً سر مي‌زنم
سلام بر خانم بهشتي عزيز.به جمع ما خوش اومدي.گرچه اين روزا گروه كمي خلوته اما هميشه اين طور نيست.( راستي يه همكلاسي داشتم دوران دبيرستان با همين اسم و فاميل.اميدوارم فقط يه تشابه اسمي نباشه و ديدار يه دوست قديمي باشه) .در هر حال از ورودت خوش حالم

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
بالاخره من هم اومدم
سلام به همگی
به دوست جدیدمون هم خوش آمد می گم
روزهای خوبی در پیش رو داشته باشید
من هم کنارتون هستم البته اینجا ، چون برای بیشه واقعا وقت ندارم
امیدوارم هر روزتون بهتر از دیروز باشه

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام صبح بخیر
بیشتر ازهمیشه هستمت آقای صدیقی که برای بیشه وقت نداری
اینجا خیلی خوبه

afsaneh mesgarzadeh

to kan...@googlegroups.com
اولين فراخوان گروه تفاوط
با موضوع

" خالي "
دوستان تفاوطي دست بجنبانند
...تا آخر تير ماه فرصتي باقي نيست!!!

ارسال آثار برای شرکت در تفاوط شماره 1ک برای عموم آزاد است.

آدرس ایمیل گروه: tafa...@gmail.com
آدرس فیس بوک تفاوط: http://www.facebook.com/tafavo​tt

278784_116247855134852_100002489154965_130344_1769479_o.jpg

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
شما که ماهی
حرفی هم توش نیس
گروه خوبی داریمااااااااااااااااااااا

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام رفقای عزیزم
خوش اومدی خانم بهشتی
مرسی از فراخوان خانم مسگرزاده
نمی دونم چی بگم رایحۀ عزیز

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام
باشید کمی
برگردید
غربت به خوردمان ندهید انقدر
نخواستیم بیشه را که نمی دونیم چی به چیه
امروز به همه سر زدم
وبلاگ ها رو میگم
حسش نبود کامنت بذارم

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام
هستم كمي
(!برگشتم، كسي پشت سرم نبود)
سر مي زنم اما چيزي نمي نويسم
!حسش نيست چيزي بنويسم
به همه‌ي وبلاگ ها هم سر مي زنم
!گاهي هم كامنت مي گذارم

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
تو که باشی رایحه جان حال و هوا خوب است

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
نوشابه ، تنقلات ، آبمیوه

خوبه که هستید

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
اینا که گفتید فروشیه؟

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
نه دوست من داشتم پیشنهاد می دادم در کنار این همه تحویل گرفتن ، از اینها هم برای هم بخرید

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
پیشنهاد خوبی بود
سپاسگزارم
برای هم پارو میزنیم
مگه بده؟

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

جاده‌ها مرا مي‌خوانند..

بايد رفت..

درنگ جايز نيست

چه كسي مي‌داند

چه كسي باز خواهد گشت...

و چه كسي به انتهاي نگاه جاده خواهد پيوست...

مهم آن است كه مي‌ماند

يادي...

خاطره‌اي...

يادش بخيري...

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
تقدیم به همه دوستانی که مدام ایمیل برای گروه فوروارد می کنند

ما واسه صداهای کاملا مشابه، حروف مختلف داریم
واسه این صدا ۲ تا حرف داریم: ت، ط
واسه این ۲ تا: هـ، ح
واسه این ۲ تا: ق، غ
واسه این ۲ تا: ء، ع
واسه این ۳ تا: ث، س، ص
و واسه این ۴ تا: ز، ذ، ض، ظ
این یعنی:
«شیشه» رو نمی‌شه غلط نوشت
«دوغ» رو می‌شه ۱ جور غلط نوشت
«غلط» رو می‌شه ۳ جور غلط نوشت
«دست» رو می‌شه ۵ جور غلط نوشت
«اینترنت» رو می‌شه ۷ جور غلط نوشت
«سزاوار» رو می‌شه ۱۱ جور غلط نوشت
«زلزله» رو می‌شه ۱۵ جور غلط نوشت
«ستیز» رو می‌شه ۲۳ جور غلط نوشت
«احتذار» رو می‌شه ۳۱ جور غلط نوشت
«استحقاق» رو می‌شه ۹۵ جور غلط نوشت
و «اهتزاز» رو می‌شه ۱۲۷ جور غلط نوشت!

واغئن چتوری شد که ماحا طونصطیم دیکطه یاد بگیریم!؟

Best Regards
Mehdi Seddighi M.S.
Freelance Civil society Programmer and Researcher
Workshop Designer

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
خیلی با مزه بود:)))))
لتفن به این مطن دصط نذنید بزارید بمونه

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
مثل همیشه
من و وبلاگم به روز شدیم

حامد مستوفی زاده

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام دوستان
سلام به روی ماه همگی
از روی همتون شرمندم
شاید حدود 3 هفته س که نیستم
اما واقعا اصلا توی نت نبودم
حدود 10 روز مسافرت بودم و قبلش هم که برنامه ی جشن و مقدمات و غیره بوده
و تازه 2 روزه که اومدم اصفهان
این توضیحات رو دادم که بگم بی اعتنایی نکردم
تا جایی که بتونم سر می زنم این جا و فعالیت می کنم
دلم برای این جا وقعا تنگ شده بود

maryam jabbari

to kan...@googlegroups.com
سلام آقا حامد عزیز
خوش باشی هرجا هستی

2011/7/27 حامد مستوفی زاده <hamedmos...@gmail.com>
6.gif

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام
به به شاه داماد
مبارک باشه آقای مستوفی
زندگی به کام
خوش آمدید
خیر مقدم
دکتر شعاع هم نیستن خیلی وقته
و آقای سادات که دیگه غیبتش مشکوک شده

afsaneh mesgarzadeh

to kan...@googlegroups.com
به چه موضوع باریکی اشاره کردین مرسی ....
واقعاً ما چجوری یاد گرفیتم ؟؟؟؟

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
سلامت باشی خانوم مسگرزاده ی عزیز ، واقعا سخت بوده برای آموزگارامون حتما

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
سلام
اقای مستوفی کجایید؟
انشاا.. بسلامتی
اقای صدیقی این روزا خیلی ارومن خیلی ساکت و خیلی مظلووووم
مائده جان یک تصمیم گرفتم
برای خوشحالیت

شاید تو مایه های هویت سازیو اینا
چقدر کمرنگ شدیم اینجا
 گفتیم تابستان بیاد حضور هم پر رنگتر میشه اما بدتر شد
غصه خوردم
خودمم خیلی تنبل شدم اما واقعا وقت هم کم میارم
نمیدونم چرا وضعیت اینطوریه

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام به همه
حامد از تجرد به تاهال رسید
مائده که بیشه رو دوست نداره
سادات که می گه خودمون یه گروه جدید راه بندازیم
مهدی که دوست داشتنی ترین عضو گروهه، چه بخواد و چه نخواد
رایحه که از وقتی اومد فعالیت های نظری و فکری گروه بالا رفت
خانم جباری که همیشه با مطالب منظم اش با گروه بود
و ف که تابستان قرار بود بیشتر باشه با گروه اما نمی دونست گروه داره از
نفس میوفته

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
خوب رفقای خوبم
چیکار باید بکنیم؟
بریم بیشه؟
اینجا توی یه گروه از پا در اومده بمونیم؟
بریم یا خونۀ جدید درست کنیم؟
فکر می کنم باید تصمیم بگیریم

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
به به دکتر شعاع عزیز
خیر مقدم
ما که تابع دستور بزرگترهاییم
ولی بیشه رو دوست نمی داریم
از آقای سادات خبر دارین شما؟

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام مائدۀ عزیز
بله. سادات خوبه. می گه یه گروه تازه درست کنیم و خودمون مستقل فعالیت
کنیم
؟

maryam jabbari

to kan...@googlegroups.com
درود بیکران
به همه ی عزیزانم
نمیدونم این بیشه چیه
که هروقت رفتم توش
به دلم نچسبید
البته اینم بگم مطالبش خیلی پربار و عالیست
اما دیدم اینجا دارند غیبت میکنند
من هم جوگیر شدم و حسم رو گفتم

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
سلام ، ممنون از این همه لطف ، در خورش نبودم جلیل جان

دوستان من هم با یه گروه مستقل موافق ترم از اول هم زیاد با این شکل فعالیت مشکل داشتم
بیشهه سایت خوبیه و برای طراحی تا الانش خیلی زحمت کشیده شده اما به جای نزدیک کردن افراد گروه به هم اونها رو از هم دور کرده و بی در و پیکر بودنش هم باعث شده که من یکی ازش زده بشم با اینکه همچین فعالیتی هم توش نداشتم اما
فکر می کنم می شه به یک گروه مستقل فکر کرد

اونجوری من حداقل بابت انرژی ای که برای گروه می گذارم نگران نیستم

سلام و درود دارد خدمت رایحه، مائده، افسانه های عزیز ، مریم بانو ، حامد ، لیلا ، علی ، ، مهدی ها و مهتاب و دیگران ی که اسمشون فی الواقع در خاطرم نیست اما در دلم جا دارند

راستی می خوام خبر بدم که دارم به یک کتاب فکر می کنم و نشر چشمه هم برای چاپش تمایل نشون داده ، اما نمی دونم از کجا باید شروع کنم

 الان نیاز به انرژی  دارم برای شروع کار ، چون واقعا روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم
و هم اینک بسیار خرسند و خجسته ام که کمی وقت آزاد برای خودم گذاشتم و می خوام یه کم وقت بگذارم برای خودم و ادبیات م :)

شاد باشید ، چقدر حرف زدمااااااااااااااا :))))))))

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
خوبه رفقا
بریم بیشه؟
اینجا ادامه بدیم؟
یه گروه مستقل راه بندازیم؟
بیاید تصمیم بگیریم

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
ارادت مهدی عزیز

maryam jabbari

to kan...@googlegroups.com
جناب صدیقی عزیز
خبر چاپ کتابتان را تبریک میگم
یک ویراستار هم برای آن دارم
در صورت تمایل
خبرم کنید
مریم بانو

2011/7/29 Mehdi Sedighi <mehdi.s...@gmail.com>
0_2a1c_72276286_L.gif

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
ممنونم ، بسیار لطف دارید
اما هنوز خیلی مونده تا چاپ خواستم فقط خودمو تخلیه روانی کنم اینجا ، نگفتید تصمیم جمع چی شد ها !!!!

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
سلام به همه منم خیلی موافقم درمورد نظر اقای صدیقی نسبت به بیشه
برای فعالیت در اینجا هم حق دارید
 اشنایی برای اعضای جدید در اینجا یکم دشواره
خودم خیلی درگیر بودم تا با اینجا اشنا شم
گروه ادبی جدید با اعضای متحد و هماهنگ
امیدوارم اقای صدیقی هم بتونن به بهترین نحو شروع کنند چرا که مطمئنم به موفقیت میرسن

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
سلامت باشی ف عزیز ، وقتی دوستان خوبی مثل شما دارم مطمئناً موفق هستم

راستی مهتاب کو؟

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

.سلامي به گرماي ظهرهاي داغ تهران و خنكاي مرداد ماهي كوه سبلان به همه‌ي اعضاي خوب گروه خوب ادبي خودمان
سه روز بيش‌تر نبود كه نبودم اما خيلي بيش‌تر از اين ها دلم براي گروه تنگ شده بود.فكر نمي‌كردم پتو رو تو اوج مرداد ماه تجربه كنم! اما اين هم از معجزات قله سبلانه.خوش حالم همه خوبن و همه هستن. در مورد پيشنهاد جناب شعاع من تابع نظر جمعم.ارادت به تك تك اعضاي گروه دارم

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام دوستان
می بینم که همه به نوعی با یه گروه ادبی جدید موافقن
نظرات تون رو بگید. کجا بریم؟

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
بیا بریم کوه :) کدوم کوه ... نمی دونم به خدا ...
یه جای یوزر فرندلی که جمع و جور باشه
بچه ها هم زیاد گیج نشن

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
به به جمع همه جمع بوده
سلام به همگی
رسیدن بخیر رایحه جان
پیشاپیش تولد کتابتون رو تبریک میگم آقای صدیقی
خیلی خوشحالم که آقای سادات حالشون خوبه
خیلی خوشحالم که همه بیشه رو دوست نمی دارن
خیلی خوبه که بالاخره ف قراره شناسنامه رو کنه
چه حالی می کنیم اگه این همه ما گفتیم خانم ف طرف آقا باشه:)))))
هستمتون فتیییییر اصولا

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
مائده جان دنیا رو چه دیدی؟
رایه عزیز خوش اومدی و سفر خوب بود؟
خدا قوت...
سلام مارو به سبلان رسوندی؟
منظور ازمکان گروه چیه؟
خب یک گروه جدید ادرسش باید تغییر کنه دیگه مکانشم همون ادرس میشه

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
وااااای تو که ما رو مردی ف جون
بگو دیگه فریبایی یا فرهاد؟

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام دوباره! و ممنونم از لطفتون( اگه بخوام اسما رو يكي يكي بگم ميشه تكرار كامنتاي قبلي!) آره" ف" عزيز.رسوندم اونم چه سلامي! وقتي 4 صبح، خودت باشي و يه قله‌ي سر به فلك كشيده‌ي پر از برف و كوه بلند و استواري كه پژواك صداتو مي خوره! بعد سرتو از پنجره‌ي ماشينت بگيري بيرون و با صداي خيلي خيلي بلند به سبلان سلام كني اما حتي ماشين جلويي هم صداتو نشنوه! و خودت باشي و سبلان( انگار كه درگوشي به سبلان سلام كرده باشي!) اونوقت تازه معني سلام و سلامتي رو مي‌فهمي.آخ كه يه دل حسابي از عزا در آوردم با يه كوهنوردي حسابي.نمي دوني بالا رفتن و نشستن رو بلندترين صخره مشرف به اون دره‌هاي سرسبز، چه احساس نابي داره! اميدوارم به زودي شما هم يه سفر اردبيل بريد.البته شهريورماه ديگه نمي شه رفت چون اونوقت ديگه بايد حتماً يه لحاف كرسي با خودتون ببريد! چون فصلش فقط تير و نهايت، مرداد ماهه. البته مطمئنم به جناب مستوفي حتماً بيش‌تر خوش گذشته! اميدوارم اين سفر، براشون يه سفر رؤيايي بوده باشه كه مزه‌ي اونو تا آخرعمرشون حس كنن

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
خدارو شکر .. انشاا.. ما هم یک روز بریم

مائده جان زیاد سخت نگیر

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
  راستي، به نظر من مهم فعاليت كردنه.براي ادامه فعاليت، فكر مي‌كنم همين جا هم خوب باشه چون آرشيو مطالب قبلي هم موجوده و اين به دسته بندي موضوعات و بهتر پيش رفتن ما كمك مي‌كنه و فقط كافيه يه تكوني بخوريم و فعاليت ها رو از سر بگيريم.البته تعويض مكان هم مي‌تونه لطف خودشو داشته باشه چون تنوع ايجاد مي‌كنه و فضا رو عوض مي‌كنه به شرط اين كه كارايي لازم رو داشته باشه.كم كاري اين روزها هم به تغيير شرايط دوستان بر مي‌گرده.فكر مي‌كنم خوبه دوباره براي خودمون يه ضرب العجل هايي معلوم كنيم تا ملزم بشيم بيش‌تر فعاليت كنيم
البته تكليف جناب مستوفي كه معلومه.بعيد مي‌دونم حالا حالاها بتونن فعاليت جدي داشته باشن كه صدالبته خيلي هم طبيعيه.و جناب شعاع كه كمي بيش‌تر از بقيه مشغولن.منم با اين كه هنوز درگير كاراي دانشگاه و نقد و ترجمه و از اين جور چيزام، سعي مي‌كنم يه كمي بيش‌تر بجنبم.اما مي مونه جناب صديقي و مائده جان و "ف" عزيز و مريم بانوي گل  كه ازتون توقع بيش‌تري مي‌ره تا برنامه دارتر حركت كنيد و استارتو بزنيد تا ما هم با نگاه به شما انرژي بيش‌تري بگيريم وسرعت بيش‌تري به كارامون بديم. به جاي حلوا حلوا كردن يه كمي دست بجنبونين.مي‌ترسم همش تو همين صحبت " حالا چكار كنيم" گير كنيم و مدت ها طول بكشه تا يه حركت مفيد بكنيم.همين جا شروع كنيم اگه قرار شد جا عوض كنيم به مرور اين اتفاق هم مي‌افته. پس بسم الله

حامد مستوفی زاده

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
من رو شرمنده کردید اساسی دوستان
همگی
به معنای واقعی همگی
ممنون از همتون

درست گفتید رایحه عزیز
سفر فوق العاده ای بود که هنوز می شینم عکساشو نگاه می کنم
امیدوارم هر کدوم از شما که هنوز تجربه ش نکردید تجربه کنید
لذت روحی کنار آرامشی که غایب بوده توی زندگیت و ...ـ
و نکته ی دیگه اینه که 5شنبه با خانواده ی همسرم راهی ِ اردبیل هستیم
سعی میکنم اون کوهنوردی رو تجربه کنیم خانم رایحه یاس
ممنون از پیشنهاد به موقع تون

و باز هم باید بگم که درست میگید رایحه عزیز
فعلا اصلا نمیتونم برنامه ریزی دقیق داشته باشم
و به قول شما قاعدتا برای همه این جوریه

حامد مستوفی زاده

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
ارادت خدمت جناب شعاع عزیز
دلم برات تنگ شده آقای شعاع

پیشنهاد مت اینه که فعلا فعالیت هامون رو این جا ادامه بدیم یه مدت
و توی این مدت دنبال یک جای دیگه باشیم
بررسی زیاد و گذاشتن وقت روی این موضوع اصلا ضرر نداره
سایت های زیادی هستن که می تونیم گروه رو اون جا فعال کنیم
باید از هر جنبه بررسی کنیم تا مثل بیشه توی ذوق بیشتر افراد نخوره
برای بیشه زحمت های زیادی کشیده شد، اما کاش آقای نقی پور نظر اعضای این
جا رو بیشتر می پرسید برای کلیت و جزییت سایت
که اگه بر مبنای اعضای فعال این جا بیشه رشد میکرد، شاید به جاهای بهتری
می رسیدیم
در هر حال عجله نکنیم بهتره به نظر من و فعلا فقط نظرهامون رو بگیم تا
بتونیم به یک جمع بندی برسیم

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

سفر بي خطر جناب مستوفي زاده! اميدوارم اينبار هم خيلي خوش بگذره.قدر اين روزهاي خوب رو بدونيد.مراقب گردنه هاي حيران هم باشيد ( فكر سبقت گرفتن رو هم به كلي از سرتون بيرون كنيد!) جاذبه‌ي گردشگري اردبيل، بيش تر از آب گرم هاش، به جاده ي سرسبز بين راهشه.پس اونو با سرعت، از دست نديد.راستي، تجربه‌ي "سكوت مطلق" رو هم در كوه سبلان ( مسير آب گرم سرداب) حتماً از دست نديد.چند توصيه ي كوچك تا از سفرتون بهتر استفاده ببريد: " سرعين" اصلاً نريد! چون برخلاف تبليغات و شناخته شدنش، اصلاً مناسب نيست و آب گرمش هم با موتور گرم مي‌كنن و جاي كثيف و شلوغيه. چشمه‌هاي آب گرمي كه محلي ها مي‌شناسن، براي استفاده، بهتر و بكرترن.مثل سرداب، آب قطور( قطور سويي) و اوجاقلو.البته امكاناتشون خيلي ابتدائيه و شايد دلتون نياد توي اون آب گرم ها بريد، اما طبيعت بكر و نابشون و كباب ها يا ديزي هاي بي نظيرشون حتماً به يك بار تجربه كردن مي‌ارزن.آش دوغ محلي رو هم از دست نديد.مطمئنم اين بار كه بريد از مشتري هاي ثابتشون ميشيد و مثل ما نذر مي كنيد كه سالي يكبار رو حتماً بريد!1

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

مارا به دعا کاش نسازند فراموش

...رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
فرا رسيدن ماه مبارك رمضان رو هم به همه‌ي دوستان تبريك مي‌گم.اميدوارم همگي از اين ماه، بهترين استفاده‌ي معنوي رو ببريم

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

راستي با عرض پوزش،اسم اون آب گرم محلي "برجلو" (بوشلو) بود نه اجاقلو! اون اسم شهر سرراهش بود

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
راهنمای گردشگری سیار :)
خیلی خوبه که دوباره اینجا با نشاط شده
سفر بی خطر حامد جان
رایحه جان شوخی کردم به دل نگیری

Nasibeh Mosleh

to kan...@googlegroups.com
خوبین همه ؟؟؟ فقط اومدم بگم که منم بیشه دوست ندارم .. :)

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
:)))))))
امان از دست اقای صدیقی

من هم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو به اعضای خوب گروه تبریک میگم
امیدوارم طاعات و عباداتتون مورد قبول واقع بشه

اقای مستوفی زاده من که شخصا از مطالب قبلیتون هنوز استاده میکنم
و انقدر مطالب خوبی گذاشتید که  در غیابتون هم چندبار خوندنشون خالی از لطف نیست
 ادامه فعالیتها در همین مکان فعلی برای خودمون خیلی خوبه
اما مسئله افرادی هستند که میخوان اینجا عضو بشن و از مطالب استفاده کنن و ممکنه
با پیچیده بودن گروه کمی اذیت بشن
من که فعالیتم رو دوباره آغاز میکنم امیدوارم همه بچه ها هم کم کم اماده فعالیتهای ادبی بشن
باید شروع کرد و منتظر نماند

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
سلام خانم مصلح ..شما خوبید؟
ایشاا.. میخوایم فعالیتمون رو همینجا اغاز کنیم
و درباره راه اندازی یک کانون خوب ادبی در مکان دیگری همه بچه ها با هم تصمیم بگیریم..
نظر شما چیه؟

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

آقاي صديقي حالا فكر كنين يه كتابچه كوچيك گردشگري رو ورق زدين، چي ميشه! البته متوجه شدم جدي نگفتين! " ف" عزيز، خيلي خوبه كه شروع كردي، دست مريزاد! نصيبه جان كم پيدايي؟! حالا كه اومدي، بيشه رم دوست نداري، بايد حضورت اينجا پررنگ تر بشه.روزهاي خوبي داشته باشين همگي

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام
خوبه که برای یه شوع دوباره همه جدی هستین
من با رفتن موافقم برای این که تا اینجا هستیم اسم پرشین بلاگ رو مونه
می تونیم یه جایی مخصوص خودمون داشته باشیم و با هم بسازیم اش
به خاطر خودون و به خاطر ادبیات که همه دوست اش داریم
از فردا مذاکرات رو شروع می کنیم
به نظر من مهم ترین چیز اینه که ما همدیگه رو داریم. . برای من افتخاریه
که علیرغم تمام مشکلات دوستایی به دست آوردم که دغدغه های مشترکی با من
داشتن و اینجا در حد زمان شون زحمت کشیدن و خوب مگه می شه با وجود اونا
نا امید بود.
دوست تون دارم رفقا

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام
چه خبر بده به به
دختر خورشیدخان اومده و من نبودم
چه حیف
طاعات قبول
التماس دعا
سفر بی خطر آقای مستوفی
تازه رفتی حتما سبقت بگیر خیلی فاز میده
من تازه رفتم آموزش رانندگی کلی سبقت گرفتم
مربی ذله شده بود
خیلی خوبه که دوباره همه هستن
منم می خوام در حوزه عاشقانه های شاهنامه تاپیک داشته باشم
اجازه هست؟

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
مائده جان شما دستتون بازه و کاملا آزادید ، ممنونم از همه تون نمی دونم چرا :)

خب حالا اول به سبک برنامه های رادیویی سلام و صبح بخیر می گم به تک تک دوستان و فعالان عرصه ی ادبیات ، اونایی که صبح تا شب در کنار دغدغه های روزمره زندگی ، زیر لب یه چیزایی رو زمزمه می کنند که هر کدوم از ما تشنه ی شنیدن ش هستیم .
سلام عرض می کنم خدمت تمامی اونایی که هستن ، اونایی که مستن ، اونایی که کمر همت رو بستن تا از روز اول ماه رمضون تا آخرش تخته گاز برن به پیشگاه حضرت باری تعالی

روزهای سراسر خنده و نشاطی رو براتون آرزو می کنم - صبح امروز با شما

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
آقای صدیقی یه تست رادیو بده شما جان من

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام. روز همگي خوش. اولين روز ماه رمضونتونم مبارك.ما رو سر سفره افطاروسحر از دعا فراموش نكنين
!صد باريكلا به همت " ف" عزيز كه شروع كرد! دست راستت رو سر هممون
جناب شعاع منتظر پيشنهاداتتون براي تغيير فضا هستيم
!آقاي صديقي هم كه صبح رو با راديو صبح امروز شروع كردن
مائده جان تخته گاز رفتن خيلي هم خوب نيست، يه وقت موتور مي‌سوزوني!! ديروز مادرم ختم يكي از آشناهامون رفته بود كه نيمه شعبان عقدشون بود و سه روز پيش رفته بودن مسافرت كه متآسفانه آقا داماد با يه سبقت بي‌جا وشاخ به شاخ شدن با يه ماشين ديگه، باعث شده بود مادرش درجا فوت كنه و نامزدش هم به كما بره و خودش هم هروقت به هوش ميومد آه و ناله كه واي مادرمو كشتم.تازه اگه اونايي كه باهاشون تصادف كرده و تو كما هستن فوت كنن كه قاتل هم ميشه! دور از جون همگي، اينا رو گفتم بگم به هيجانش يا به قول تو به فاز دادنش نمي‌ارزه.اما شاهنامه رو موافقم.كلاً با هر كاري كه به بازار ادبيات رونق بده موافقم.پس زياد منتظرمون نذار.منم خودمو يه كم جمع و جور مي كنم تا زودتر دوباره ادبيات كودك رو راه بندازم

حامد مستوفی زاده

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
سلام و ممنون رایحه عزیز
ممنون از راهنمایی تون و سعی میکنم حتما استفاده کنم
خیلی خوبه از تجربه ی سفر یه نفر دیگه استفاده کنیم. چون معمولا سفرها
کوتاهه و صرفه جویی در وقت همیشه مهمه که کجا بریم بهتره و کجا ارزش داره
و کجا به قول شما بر خلاف تبلیغاتش جای خوبی نیست
دیگه این که اصولا اهل گاز دادن زیاد و سبقت گرفتن نیستم
یکی به خاطر این که زیاد توی جاده آدم شجاعی نیستم و یکی دیگه این که
جریمه شدن اعصابم رو خورد میکنه
نمی دونم این بده یا خوب، ولی به نظر خودم بیش از حد محافظه کارم
متاسفانه دقیقا عین این اتقاق (واقعا دقیقا ) چند سال پیش برای یکی از
آشناهای ما هم پیش اومد و پسر هنوز توی بهته

سلام و ممنون خانم بنی سعید و مهدی صدیقی و آقای شعاع و ف و خانم مصلح و
خانم جباری عزیز
ممنون ف عزیز. شما همیشه لطف داری به من

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

سفر بي خطر جناب مستوفي زاده.ايشاللا به سلامتي بريد و برگرديد و خاطره‌ي خوشي رو به همراه داشته باشيد

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
چشم سبقت نمی گیرم
ترسوندیم خفن
عاشقانه های شاهنامه رو هم به زودی شروع می کنم

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام بر همگي.روز خوش
يه سؤال! من چند روزيه سايت بيشه برام باز نمي‌شه، ايميل ياهوم هم اغلب باز نمي‌شه.سايت دانشگاه هم همينطور.براي شما هم همينطوره يا مشكل از اينترنت اكسپلورريه كه تازه دانلود كردم؟

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
اینترنت که همیشه مشکل داره اما مشکل یاهو جدیه و ماله اینترنته
در مورد بیشه نمی دونم چون من مشکلی ندارم
اگه می تونی مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس رو نصب کن نصف مشکلت حل می شه رایحه جان

سلام یادم رفت باز :)

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
سلام
بیشه که مشکلی نداره ممکنه کمی دیر باز بشه اما بالاخره باز میشه
کروم خیلی عالیه نسخه جدیدش رو دانلود کنید

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

از راهنمايي‌هاتون خيلي ممنونم. حتماً امتحان مي‌كنم

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

!!مائده جان، چشمت روشن

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
نینی دار شده خواهرم؟

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
بله؟
363.gif

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com

!فكر بد نكنيد! موفقيتشون در كشف اسم" ف" عزيز رو بهشون تبريك گفتم

2011/8/4 **!!!..ف...!!!** Art <base...@gmail.com>
بله؟

363.gif

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام
جریان چیه؟
نی نی کیه؟
363.gif

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام.چيزي نيست مائده جان.ذهنتو درگير نكن.گفتم چشمت روشن كه بالاخره هويت" ف" جان رو كشف كردي! به نظر مياد فرزانه جان بالاخره لايق دونستن مطالبشون رو با اسم خودشون در اختيار ما بذارن
راستي، منم اولين قله " افطاري دادن" رو فتح كردم و اولين افطاري فاميل رو شب جمعه به اسم خودم زدم! گرچه امروز از خستگي تا بعدازظهر خواب بودم! و درست مثل وقتي كه از يه كوهنوردي حسابي برمي‌گردي، به شدت احساس كوفتگي مي كنم اما خدا رو شكر همه چيز خيلي خوب برگزار شد و اين خان اول رو رد كردم! ( براي شعله زردمم مشتري پيدا شد كه بيا براي افطاري ما هم درست كن!) مونده دو تا خان بعدي ( اصولاً سه خان وجود داره: خانواده‌ي خودت، خانواده‌ي همسرت و دوستاي خانوادگيتون! ) اگه نزديك بوديد براي شما هم مي آوردم! خوبي اين افطاريا با همه‌ي خستگيشون به همينه كه همه رو دور هم جمع مي‌كنه و دلا رو به هم نزديك تر
حالا كه نتونستم به يه افطاري مهمونتون كنم به يه شعر از "رهي معيري" مهمونتون مي‌كنم.من كه خيلي اين شعرو دوست دارم اميدوارم شما هم خوشتون بياد

شاهد افلاكي

چون زلف تو ام جانا در عین پریشانی
چون باد سحرگاهم در بی سر و سامانی

من خاکم و من گردم من اشکم و من دردم
تو مهری و تو نوری تو عشقی و تو جانی

خواهم که ترا در بر بنشانم و بنشینم
تا آتش جانم را بنشینی و بنشانی

ای شاهد افلاکی در مستی و در پاکی
من چشم ترا مانم تو اشک مرا مانی

در سینه سوزانم مستوری و مهجوری
در دیده بیدارم پیدایی و پنهانی

من زمزمه عودم تو زمزمه پردازی
من سلسله موجم تو سلسله جنبانی

از آتش سودایت دارم من و دارد دل
داغی که نمی بینی دردی که نمی دانی

دل با من و جان بی تو نسپاری و بسپارم
کام از تو و تاب از من نستانم و بستانی

ای چشم رهی سویت کو چشم رهی جویت؟
روی از من سر گردان شاید که نگردانی

 رهی معیری

2011/8/5 maedeh banisaeed <maede.b...@gmail.com>
363.gif

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
خدا قوت رایحه عزیز
خداروشکر پس ثوابارو حسابی جمع کردی

لطف داری رایحه جون باعث افتخارمه

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
فرزانه جان ، پس بالاخره رازت رو به همه گفتی دوست من
روزهای بسیار عالی ای رو برات آرزو می کنم
برای تو و تک تک بچه های گروه مخصوصا اونهایی که امروز میان و سر می زنن

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
سلام
بله اقای صدیقی عزیز از دست این مائده جان مجبور شدیم

خیلی لطف دارین همیشه به همه لطف دارین

چرا مخصوصا اونهایی که امروز میان؟

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
کار خوبی کردی خب ، من که مدت ها پیش به اونی که اسمت رو می دونست پیغام داده بودم ، بهت بگه بیا خودت و معرفی کن ! اما نیومدی :)

مائده هم خیلی ماهه
امروز هم هرکی برای گروه وقت گذاشته خیلی ماهه

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام و روز خوش و طاعات همگي قبول درگاه حق
ممنونم فرزانه جان

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام
امروز از صبح بارها اومدم ولی هر بار نوشتم ارسال نمی شد
پس بچه دختره؟
به سلامتی
خواهر هفت برادر باشه
چه اسم قشنگی
فرزانه
تولد هویتت مبارک عزیزم

دوستت میدارم
هستمت فتیر
ارادت ویژه دارم جناب صدیقی
خیلی ماهی رایحه جان

اصولا دوست دارم همه تون رو

سری بزنید به کالسکه چی
به روز شد دیروز با شعر جدید عسل بانو

**!!!..ف...!!!** Art

to kan...@googlegroups.com
ممنون مائده عزیزم لطف داری...خندم گرفته بود که اینجا یا مطلب پست میکنیم یا دائما قربون صدقه هم میریم
خب چیکار کنیم!!
اقای صدیقی مگه دیروز چه روزی بود؟
بگین دیگه

کلا اقای صدیقی خیلی با محبتن
رایحه جونم ممنون ازاخبار فاش شدن این هویت

کسی نمیخواد پست ادبی بیاره برامون؟

rayeheye yas

to kan...@googlegroups.com
سلام
ممنونم مائده جان
!!خواهش مي‌كنم "ف" عزيزم!! فكر كنم خيلي وقته به بيشه سري نزدن وگرنه خيلي بيش‌تر از اين حرفا گيرشون مياد

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
سلام
خوبین همه؟