تعداد اعضاي گروه گوگل انجمن داستاني چوك از مرز 2000 نفر گذشت

mehdi rezayi

to valselit, stop4story, kafstory-group, kanoun, zagrosstory
اعضاي گروه گوگل انجمن داستاني چوك از مرز 2000 نفر گذشت

دوستان عزيز ازاينكه اين انجمن را همراهي مي كنيد سپاسگذاريم تعداد اعضاي
گروه گوگل انجمن از مرز 2000 نفرهم گذشت و اين نشانه همراهي و لطف و
حمايت هاي شما عزيزان است. فقط براي بهتر پاييدن اين گروه لطفا دو مسئله
را مد نظر داشته باشيد.
اول اينكه فقط خبرهاي ادبي خود را به اين گروه ارسال كنيد درغير اين صورت
ايميل شما تاييد نمي شود.
دوم اينكه سعي كنيد خبرها جنبه فراگير داشته باشد و فقط مختص به عده اي قليل نشود.
سوم اينكه حتما آثار منتشر شده خود را دراين گروه معرفي كنيد و طبق روال
هميشه انجمن نيز بي هيچ چشم داشتي حامي شما خواهد بود.
دوستان گروه هاي ديگر هم مي توانند با مراجعه به آدرس زير عضو گروه گوگل
انجمن شوند.
http://groups.google.com/group/stop4story/about?hl=en

Members 2018
Description
edit
اين گروه متعلق به انجمن داستاني چوك است. وجهت حمايت از نويسندگان و
شاعران وعكاسان و فيلمنامه نويسان و نمايشنامه نويسان راه اندازي شده
است.

Mehdi Sedighi

to kan...@googlegroups.com
شما هم با این تبلیغاتتون حوصله ی منو سر بردید

معلومه خیلی بیکار تشریف دارید

maedeh banisaeed

to kan...@googlegroups.com
مونده بودم حیرون چرا کسی به این همه تبلیغ اعتراض نمی کنه
بعد فکر کردم شاید من اشتباه می کنم و ایشون ....
بی خیال خفه شدیم با این نقد کتاب می ترسند و نمی ترسند

جلیل شعاع

to كانون ادبي پرشين‌بلاگ
علیرغم احترامی که براتون قائلم منم با این رویکرد تون مخالف آقای رضایی
منم با رویۀ تبلیغاتی شما مخالفم