"Sevgi Sohbetleri" 15 Mart Pazar günü akşam 5-3 konumuz tekrar "Tanrısal Sevgi" / 5:30-9 (Narnia Günlükleri: Prens Kaspiyan - The Chronicles of Narnia: Prince Caspian) filmini birlikte izleyeceğiz.

0 views
Skip to first unread message

Dennis (Deniz) (kalpatisi.org)

unread,
Mar 14, 2009, 7:24:01 AM3/14/09
to Kalp Atışı (www.kalpatisi.org)
NE ZAMAN? her pazar günü saat 3-5 "Sevgi Sohbetleri"
Özgecil* sevgiyi anlamak ve hayatlarımızda uygulamak üzere bir sohbet
grubu.
(* Kişisel yarar gözetmeksizin başkasına yararlı olmaya çalışan sevgi)

Bu hafta konumuz: tekrar "Tanrısal Sevgi"
* Tanrı "sevgi" ise neden O'nun sevgisini hissedemiyorum?
* Tanrı'nın sevgisinde nasıl yaşabilirim?
* Tanrı "sevgi" ise Tanrı'dan korkmamı gerekmiyor mu?

KİM? sevgiye ihtiyacı olan herkes

NEREDE? Göztepe **

Sohbet sonrası kalmak isteyenler veya 3'te gelemeyenler için saat
5:30-9...
filmler ve daha fazla sohbet oluyor : ) Bu hafta (1 Mart) 9 9 (Narnia
Günlükleri: Prens Kaspiyan - The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
filmini birlikte izleyeceğiz.
http://beyazperde.mynet.com/film/3089

Gelin ve bir arkadaş getirin. Bekliyoruz. :)

-- Dennis & Alexandra
www.kalpatisi.org
"Sevgim olmasa, bir hiçim."
"Tanrı sevgidir."

** Hıfzısıhha (Dolunay Pastanesi) ve
Amerikan Koleji Okul Duraklarına yakın
** Gelebilirseniz bize haber verin
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages