NE ZAMAN? her pazar günü saat 3-5 "Sevgi Sohbetleri"
Özgecil* sevgiyi anlamak ve hayatlarımızda uygulamak üzere bir sohbet
grubu.
(* Kişisel yarar gözetmeksizin başkasına yararlı olmaya çalışan sevgi)
Bu hafta konumuz: tekrar "Tanrısal Sevgi"
* Tanrı "sevgi" ise neden O'nun sevgisini hissedemiyorum?
* Tanrı'nın sevgisinde nasıl yaşabilirim?
* Tanrı "sevgi" ise Tanrı'dan korkmamı gerekmiyor mu?
KİM? sevgiye ihtiyacı olan herkes
NEREDE? Göztepe **
Sohbet sonrası kalmak isteyenler veya 3'te gelemeyenler için saat
5:30-9...
filmler ve daha fazla sohbet oluyor : ) Bu hafta (1 Mart) 9 9 (Narnia
Günlükleri: Prens Kaspiyan - The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
filmini birlikte izleyeceğiz.
http://beyazperde.mynet.com/film/3089
Gelin ve bir arkadaş getirin. Bekliyoruz. :)
-- Dennis & Alexandra
www.kalpatisi.org
"Sevgim olmasa, bir hiçim."
"Tanrı sevgidir."
** Hıfzısıhha (Dolunay Pastanesi) ve
Amerikan Koleji Okul Duraklarına yakın
** Gelebilirseniz bize haber verin