"Sevgi Sohbetleri" 8 Mart Pazar günü akşam 5-3 konumuz "Tanrısal Sevgi" / 5:30-9 Narnia filmini birlikte izleyeceğiz.

0 views
Skip to first unread message

Dennis (Deniz) (kalpatisi.org)

unread,
Mar 6, 2009, 10:52:28 AM3/6/09
to Kalp Atışı (www.kalpatisi.org)
NE ZAMAN? her pazar günü saat 3-5 "Sevgi Sohbetleri"
Özgecil* sevgiyi anlamak ve hayatlarımızda uygulamak üzere bir sohbet
grubu.
(* Kişisel yarar gözetmeksizin başkasına yararlı olmaya çalışan sevgi)

Bu hafta konumuz: "Tanrısal Sevgi"
* Tanrı "sevgi" ise neden dünyadaki kötülüklere müdahale etmiyor?
* Tanrı "sevgi" ise neden O'nun sevgisini hissedemiyorum?
* Tanrı'nın sevgisinde nasıl yaşabilirim?

KİM? sevgiye ihtiyacı olan herkes

NEREDE? Göztepe **

Sohbet sonrası kalmak isteyenler veya 3'te gelemeyenler için saat
5:30-9...
filmler ve daha fazla sohbet oluyor : ) Bu hafta (1 Mart) 9 Narnia
(Narnia Günlükleri: Aslan, Cadı ve Dolap - The Chronicles of Narnia:
The Lion, the Witch & the Wardrobe) filmini birlikte izleyeceğiz.
http://beyazperde.mynet.com/film/2320

Gelin ve bir arkadaş getirin. Bekliyoruz. :)

-- Dennis & Alexandra
www.kalpatisi.org
"Sevgim olmasa, bir hiçim."
"Tanrı sevgidir."

** Hıfzısıhha (Dolunay Pastanesi) ve
Amerikan Koleji Okul Duraklarına yakın
** Gelebilirseniz bize haber verin
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages