Yarın akşam "Sevgi Sohbetimiz" Göztepe'de - İzmir'den ayrılıyoruz :(

3 views
Skip to first unread message

Kalp Atışı (kalpatisi.org)

unread,
Jul 30, 2009, 2:10:58 AM7/30/09
to Kalp Atışı (www.kalpatisi.org)
Yarın akşam 7:30 ile 11 arası Göztepe'de bir "sevgi sohbetimiz"
olacak.
Ayrıntıları için http://kalpatisi.org 'a bakınız. Gelebilirseniz bize
haber verin. :)

3 hafta sonra İzmir'den ayrılıyoruz.
Uzun bir süre için yurt dışında olacağız.
:(
Dönüşte İstanbul'a taşınabiliriz...
Başka Ülkerlerde "Kalp Atışı" grupları başlatmak istiyoruz. Geçen sene
Romanya'da bir grup başladı...

Biz gitmeden önce tek tek sizinle görüşmek isteriz ... Ciddi olarak
bunu söylüyoruz. Sanal ilişkilerle çok güçlü değiliz. Yüz yüze
görüşmeye terci ederiz. :)
Bildiğiniz gibi amacımız sevgi artırmak... hem insanlara karşı hem
Tanrı'ya karşı ... bu konularda etkinlerimizden teşvik aldığınız ise
sizden duymak istiyoruz.

* "Sevgi Taşları" ile ilgili hikayelerinizi duymak istiyoruz.

* Yaptığımız pandomim gösterileri hakkında yorumlarınızı duymak
istiyoruz.

* Kısa bir tanıtım video yapıyoruz. Yorumlarınız videomuzda bulunmak
isterseniz lütfen bize haber verin ve düşüncelerinizi videomuzda kayıt
ederiz.

Biz gittikten sonra pandomim gösterileri ve sevgi sohbetleri devem
etmesi istiyoruz... ama kesin değil henüz. İzmir'de bazı
yetiştirdiğimiz pandomim sanatçılar kalıyor. Bu konuda sonra haber
veririz.


Sevgiyle,

Dennis & Alexandra
http://kalpatisi.org
Cep: 538 217 9535
e-posta: Kalpa...@gmail.com

"Sevgim olmasa, bir hiçim."
"Tanrı sevgidir."

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages